Z internetów

0
0
YouTube wprowadza testowanie reklam wbudowanych bezpośrednio w strumienie wideo - jest to najnowszy ruch w wojnie z programami blokującymi reklamy.

Dodanie reklam bezpośrednio do strumieni wideo powoduje, że są one nierozróżnialne od treści przez oprogramowanie klienta i rozszerzenia próbujące blokować reklamy. W ten sposób reklamy odzwierciedlają wygląd treści, omijając blokery reklam i zwiększając widoczność i skuteczność kampanii reklamowych.

Testy wbudowanych reklam trwają nadal, ale jest prawdopodobne, że w przyszłości YouTube dążyć będzie do wyeliminowania skuteczności narzędzi blokujących reklamy. Przeczytaj cały tekst, aby dowiedzieć się więcej o działaniu tej metody oraz o dalszych planach YouTube w odniesieniu do blokowania reklam. (przejdź do tekstu)
Komentarze (0) do "YouTube wprowadza testowanie reklam wbudowanych bezpośrednio w strumienie wideo"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0