Z internetów

0
0
YouTube wprowadza testowanie reklam wbudowanych bezpośrednio w strumienie wideo - jest to najnowszy ruch w wojnie z programami blokującymi reklamy.

Dodanie reklam bezpośrednio do strumieni wideo powoduje, że są one nierozróżnialne od treści przez oprogramowanie klienta i rozszerzenia próbujące blokować reklamy. W ten sposób reklamy odzwierciedlają wygląd treści, omijając blokery reklam i zwiększając widoczność i skuteczność kampanii reklamowych.

Testy wbudowanych reklam trwają nadal, ale jest prawdopodobne, że w przyszłości YouTube dążyć będzie do wyeliminowania skuteczności narzędzi blokujących reklamy. Przeczytaj cały tekst, aby dowiedzieć się więcej o działaniu tej metody oraz o dalszych planach YouTube w odniesieniu do blokowania reklam. (przejdź do tekstu)
Komentarze (0) do "YouTube wprowadza testowanie reklam wbudowanych bezpośrednio w strumienie wideo"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0