Z internetów

0
0
YouTube wprowadza testowanie reklam wbudowanych bezpośrednio w strumienie wideo - jest to najnowszy ruch w wojnie z programami blokującymi reklamy.

Dodanie reklam bezpośrednio do strumieni wideo powoduje, że są one nierozróżnialne od treści przez oprogramowanie klienta i rozszerzenia próbujące blokować reklamy. W ten sposób reklamy odzwierciedlają wygląd treści, omijając blokery reklam i zwiększając widoczność i skuteczność kampanii reklamowych.

Testy wbudowanych reklam trwają nadal, ale jest prawdopodobne, że w przyszłości YouTube dążyć będzie do wyeliminowania skuteczności narzędzi blokujących reklamy. Przeczytaj cały tekst, aby dowiedzieć się więcej o działaniu tej metody oraz o dalszych planach YouTube w odniesieniu do blokowania reklam. (przejdź do tekstu)
Komentarze (0) do "YouTube wprowadza testowanie reklam wbudowanych bezpośrednio w strumienie wideo"

Zainteresuje Cię też:

Google zaktualizował dokumentację w swoim centrum wyszukiwania

Opublikowano 03-11-2024 08:50:56
Google zaktualizował dokumentację w swoim centrum wyszukiwania, wprowadzając nowe zalecenia dotyczące dużych stron internetowych, które mają osobne wersje mobilne i desktopowe. Teraz szczególną uwagę [...]
Czytaj całość 0 0 0

W październiku firma ogłosiła siedem ważnych informacji dotyczących rozwoju sztucznej inteligencji

Opublikowano 03-11-2024 08:50:34
W październiku firma ogłosiła siedem ważnych informacji dotyczących rozwoju sztucznej inteligencji. Te innowacje mają na celu poprawę doświadczeń użytkowników oraz wzmocnienie pozycji technologii AI w [...]
Czytaj całość 0 0 0