Z internetów

0
0

Blog Yoast SEO opowiada o tym, dlaczego jeden nagłówek H1 wystarcza na cały post lub stronę. Tradycyjnie, H1 to tytuł postu lub strony. Używanie więcej niż jednego H1 jest tak samo jak mówienie: "Hej, ten tekst dotyczy dwóch równie ważnych tematów". Plugin Yoast SEO ostrzega czerwonym światłem, jeśli użyjesz więcej niż jednego nagłówka H1. W tekście znajdziesz wyjaśnienie, dlaczego tylko jeden H1 jest potrzebny.

Wielu CMS-ach, takich jak WordPress czy Shopify, nagłówki są hierarchicznie ułożone. Najważniejszym nagłówkiem jest H1, będący tytułem postu lub strony. W pozostałej części tekstu używane są nagłówki H2 - H6. Ułatwiają one czytelnikowi zrozumienie struktury tekstu. Pomagają też wyszukiwarkom zrozumieć, jak poszczególne części tekstu się ze sobą łączą. W tekście znajdują się też wskazówki, jak poprawnie zmienić nagłówek H1.

Komentarze (0) do "Yoast SEO opowiada o tym, dlaczego jeden nagłówek H1 wystarcza na cały post lub stronę"

Zainteresuje Cię też:

Google stwierdził, że poprawianie nagłówków nie zmieni pozycjonowania w wynikach wyszukiwania

Opublikowano 11-09-2024 05:30:08
Google stwierdził, że poprawianie nagłówków nie zmieni pozycjonowania w wynikach wyszukiwania. John Mueller z Google odpowiedział na pytanie na Reddit dotyczące elementów nagłówków, potwierdzając niew [...]
Czytaj całość 0 0 0

Używanie sensacyjnych nagłówków w celu przyciągnięcia ludzi na stronę to dość zły pomysł

Opublikowano 23-01-2024 19:45:57
Większość osób wie, że używanie sensacyjnych nagłówków w celu przyciągnięcia ludzi na stronę to dość zły pomysł. Ludzie tego nie lubią, a także wyszukiwarki i platformy społecznościowe. Ale jak stworz [...]
Czytaj całość 0 0 0