Z internetów

0
0

Wartościowy artykuł w blogu Yoast SEO informuje, dlaczego kluczowe wyrażenie powinno być używane tylko raz. Autor podkreśla, że używanie go wielokrotnie prowadzi do konkurowania ze sobą samym w wynikach wyszukiwania Google. Chociaż możliwe jest, aby dwa artykuły osiągnęły wysokie pozycje dla tego samego wyrażenia, trudno to osiągnąć i wymaga dużej autorytetu strony. Jeśli strona już zajmuje wysoką pozycję w rankingu dla jednego artykułu, dopuszczalne jest próbowanie zajęcia kolejnej pozycji za pomocą innego artykułu. Jednak jeśli strona jeszcze nie osiągnęła pozycji dla kluczowego wyrażenia, należy zamiast tego zaktualizować i ulepszyć oryginalny artykuł, a następnie napisać nowy artykuł o nieco zmienionym wyrażeniu kluczowym. Przeczytaj artykuł bloga Yoast SEO, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.

Komentarze (0) do "Yoast SEO - dlaczego kluczowe wyrażenie powinno być używane tylko raz"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego blogowanie jest kluczowe dla widoczności SEO i angażowania użytkowników

Opublikowano 03-06-2025 08:54:52
W obliczu rosnącej dominacji mediów społecznościowych, wiele firm zapomina o sile, jaką niesie ze sobą blogowanie. Mimo zmieniających się trendów, publikowanie wartościowych treści na firmowych blogac [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowość w SEO: Yoast AI Optimize dostępny w Classic Editor

Opublikowano 03-06-2025 08:54:46
Nowa funkcjonalność o nazwie Yoast AI Optimize została wprowadzona do klasycznego edytora WordPress. Dzięki niej użytkownicy mogą teraz korzystać z inteligentnych sugestii SEO w czasie rzeczywistym, c [...]
Czytaj całość 0 0 0