Z internetów

0
0

Wartościowy artykuł w blogu Yoast SEO informuje, dlaczego kluczowe wyrażenie powinno być używane tylko raz. Autor podkreśla, że używanie go wielokrotnie prowadzi do konkurowania ze sobą samym w wynikach wyszukiwania Google. Chociaż możliwe jest, aby dwa artykuły osiągnęły wysokie pozycje dla tego samego wyrażenia, trudno to osiągnąć i wymaga dużej autorytetu strony. Jeśli strona już zajmuje wysoką pozycję w rankingu dla jednego artykułu, dopuszczalne jest próbowanie zajęcia kolejnej pozycji za pomocą innego artykułu. Jednak jeśli strona jeszcze nie osiągnęła pozycji dla kluczowego wyrażenia, należy zamiast tego zaktualizować i ulepszyć oryginalny artykuł, a następnie napisać nowy artykuł o nieco zmienionym wyrażeniu kluczowym. Przeczytaj artykuł bloga Yoast SEO, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.

Komentarze (0) do "Yoast SEO - dlaczego kluczowe wyrażenie powinno być używane tylko raz"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Aktualizacje marzec 2025 - Google

Opublikowano 05-04-2025 13:03:25
W marcu tego roku na blogu ogłoszono najnowsze aktualności dotyczące sztucznej inteligencji, które dotyczą m.in. udoskonaleń artykułów. W ramach tego raportu przedstawiono możliwości modyfikacji treśc [...]
Czytaj całość 0 0 0