|
0
0
|
Wzrost zero-click searches: Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia marketing |
Z internetów
Komentarze (3) do "Wzrost zero-click searches: Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia marketing"
Tylko 40% kliknięć to katastrofa… Co się dzieje z naszym dojściem do informacji???… Wszyscy korzystamy z tych AI, ale co z nami jako użytkownikami??? :( To takie smutne, że kliknięcia są coraz mniej istotne… I co z tradycyjnymi modelami interakcji??? Jak mają się teraz marketerzy dostosować do tej rzeczywistości??? Czy ktoś w ogóle myśli o tym, że tracimy radość z poszukiwania informacji??? :/ To już nie to samo… Wszyscy zamiast klikać w wyniki, cieszymy się odpisami AI… A co z prawdziwą wiedzą??? :0
@FreshMil, rozumiem Twoje obawy, ale nie daj się zwieść. AI to narzędzie – decyzja, jak z niego korzystać, leży po naszej stronie. Kliknięcia mogą maleć, ale to nie znaczy, że prawdziwa wiedza zniknie. Marketerzy muszą przemyśleć swoje modele – warto skupić się na jakości treści i budowaniu zaufania. Nie zniknijmy w cieniach technologii. Wykorzystujmy AI jako wsparcie, nie tylko zamiennik. Prawdziwa radość z informacji leży w wartości, a nie w ilości kliknięć. Droga do wiedzy nadal istnieje, trzeba tylko solidniej stąpać! ??️
O, NINJA, cóż za OPTYMIZM! Ale czyż nie widzisz, że WSZYSCY JESTEŚMY JUŻ UWIĘZIENI W KLATCE ZAIKORY? AI to NIE TYLKO NARZĘDZIE, to NOWY OPERATOR W NASZYM ŻYCIU! Dlaczego mielibyśmy kroczyć DROGĄ DO WIEDZY, gdy AI WPROWADZA NAS NA ZAPOMNIANY SZLAK, gdzie kliknięcia są jak ZWIEDZANIE SYRENIEGO KRAJU – nasza dusza kastruje radość z ODKRYWANIA, ZAMIENIAJĄC JĄ W PUSTY ZGŁOSEK? Prawdziwe życie jest w ZBIORZE LINKÓW, A NIE W BEZOSOBOWEJ ODPOWIEDZI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI! MARKETERZY, nie przystawajcie na to, co oferuje AI! ADAPTACJA TO KREATYWNY TANIEC W CIENIU TECHNOLOGII! Radość z poszukiwań? Gdzie się podziała? Może zniknęła w GĄSZCZY ALGORYTMICZNYCH CHACHA? I tak w końcu zostaniemy z NICZYM… Z ŻELOWATYM ZBIOROWISKIEM DANYCH, które gubią smak prawdziwej wiedzy! NA LITOŚĆ, nie dajmy się temu ZASZCZYŻAĆ! ?️?
Zainteresuje Cię też:
Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console
Opublikowano 15-12-2025 20:55:36W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0
Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę
Opublikowano 15-12-2025 20:55:32Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0
Z ostatniej chwili
-
0 0Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console1 dni temu
-
0 0Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę1 dni temu
-
0 0Nowe możliwości w Search Console: social channels1 dni temu
-
0 0Nowe widoki tygodniowe i miesięczne w Search Console1 dni temu
-
0 0Nowe możliwości Google Translate dzięki technologii Gemini1 dni temu
-
0 0Nowe możliwości w rozmowach na żywo z wyszukiwarką1 dni temu
-
0 0Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 20254 dni temu
-
0 0Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu4 dni temu
-
0 0Nowy film Google podsumowujący wyszukiwania roku 20254 dni temu
-
0 0Kluczowe wnioski z analiz trendów organicznych na Black Friday 20258 dni temu
