Z internetów

0
0
Od momentu wprowadzenia narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji, liczba wyszukiwań, które kończą się bez kliknięć, znacznie wzrosła. Z ostatnich danych wynika, że obecnie aż 60% wszystkich wyszukiwań w Google kończy się zdobyciem informacji bez konieczności klikania w jakikolwiek wynik. Marketerzy zaczynają dostrzegać poważne wyzwania związane z tą tendencją, ponieważ tradycyjne modele interakcji online mogą zostać poważnie zakwestionowane przez nowe funkcjonalności, takie jak AI Overviews. Dzięki skuteczności generatywnej sztucznej inteligencji użytkownicy często otrzymują odpowiedzi na swoje zapytania bez przeglądania kolejnych źródeł. Warto jednak zauważyć, że zmiany te, choć kłopotliwe, także stwarzają nowe możliwości dla mark. Aby zachować widoczność w erze zero-click searches, marketerzy muszą dostosować swoje strategie. Zachęcamy do zapoznania się z szerszą analizą tego zjawiska i oferty, jakie mogą z niego wynikać.
Komentarze (0) do "Wzrost zero-click searches: Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia marketing"

Zainteresuje Cię też:

Jak odzyskać ruch dzięki rankingom AI Overview

Opublikowano 17-05-2025 13:21:42
W dzisiejszym wpisie na blogu Diggity Marketing, autor przedstawia metodę na odzyskanie utraconego ruchu związanego z AI Overview. Dzięki prostemu procesowi, możliwe jest przywłaszczenie rankingów kon [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wzrost zero-click searches: Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia marketing

Opublikowano 17-05-2025 13:21:39
Od momentu wprowadzenia narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji, liczba wyszukiwań, które kończą się bez kliknięć, znacznie wzrosła. Z ostatnich danych wynika, że obecnie aż 60% wszystkich wyszuk [...]
Czytaj całość 0 0 0