Z internetów

0
0
Wyniki badania sugerują, że wysokie wyniki oceny treści niekoniecznie przekładają się na wyższe pozycjonowanie w Google. Coraz bardziej popularne narzędzia do optymalizacji treści takie jak Clearscope, Surfer, MarketMuse i Frase wykazują słabe korelacje między wynikami oceny treści a pozycjonowaniem w Google. To oznacza, że skupianie się tylko na wynikach oceny treści nie gwarantuje wyższych pozycji w wyszukiwarce. Niemniej jednak, badania wskazują, że można korzystać z tych narzędzi, ale trzeba zrozumieć ich ograniczenia i umiejętnie z nich korzystać. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Wyniki badania sugerują, że wysokie wyniki oceny treści niekoniecznie przekładają się na wyższe pozycjonowanie w Google"

Zainteresuje Cię też:

Google renderuje nawet całe strony oparte na JavaScript

Opublikowano 16-07-2024 07:19:23
Według najnowszego odcinka podcastu "Search Off The Record" od Google, Zoe Clifford z zespołu renderingu dołączyła do Martina Splita i Johna Muellera z Search Relations, aby omówić, jak Google obsługu [...]
Czytaj całość 0 0 0

YouTube poszerza narzędzia dla Shorts,

Opublikowano 16-07-2024 07:18:15
YouTube poszerza narzędzia dla Shorts, aby umożliwić tworzenie treści dla większej liczby użytkowników. W trzeciej części "Release Notes" pojawiają się nowe funkcje, w tym Auto Layout, Text-to-Speech [...]
Czytaj całość 0 0 0