Z internetów

0
0
Wyniki badania sugerują, że wysokie wyniki oceny treści niekoniecznie przekładają się na wyższe pozycjonowanie w Google. Coraz bardziej popularne narzędzia do optymalizacji treści takie jak Clearscope, Surfer, MarketMuse i Frase wykazują słabe korelacje między wynikami oceny treści a pozycjonowaniem w Google. To oznacza, że skupianie się tylko na wynikach oceny treści nie gwarantuje wyższych pozycji w wyszukiwarce. Niemniej jednak, badania wskazują, że można korzystać z tych narzędzi, ale trzeba zrozumieć ich ograniczenia i umiejętnie z nich korzystać. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Wyniki badania sugerują, że wysokie wyniki oceny treści niekoniecznie przekładają się na wyższe pozycjonowanie w Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0