Z internetów

0
0
Wynalazłem kilka aspektów jak zostać mówcą na konferencjach SEO i zbudować swoją osobistą markę. Autor tekstu podpowiada, że warto zacząć od webinariów i prezentacji wewnętrznych, aby zdobyć doświadczenie w publicznym przemawianiu. Można też pomyśleć o udziale w większych konferencjach, które stanowią doskonałą okazję do zdobycia większego rozgłosu. Dla wielu mówców te wydarzenia okazują się być początkiem ich kariery. Zachęca też do tworzenia prezentacji i slajdów, które mogą być wykorzystane podczas webinariów lub prezentacji i mogą służyć jako dowód na nasze umiejętności. Jeśli chodzi o organizatorów takich wydarzeń, autor podpowiada, że warto zebrać jak najwięcej opinii od uczestników o naszych wystąpieniach, co ułatwi przekonanie organizatorów, że jesteśmy odpowiednią osobą do wystąpienia na ich konferencji. Przedstawione w artykule wskazówki mogą być pomocne dla aspirujących mówców oraz dla osób chcących zbudować swoją markę w branży SEO. Zapraszamy do przeczytania całości tekstu.
Komentarze (0) do "Wynalazłem kilka aspektów jak zostać mówcą na konferencjach SEO i zbudować swoją osobistą markę"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0