Z internetów

0
0

Ostatnio coraz więcej właścicieli stron internetowych skontaktowało się z dziennikarzem w sprawie treści wyświetlanych w snippetach wyszukiwania, z których nie są zadowoleni. Niektóre teksty pochodzące z ich stron są wybierane przez Google do wyświetlania w wynikach wyszukiwania, chociaż sami właściciele stron nie chcą tego widzieć. Osoby te zastanawiały się, czy mogą zdziałać coś w tej sprawie lub muszą się z tym pogodzić.

Dobre wieści dla właścicieli stron to fakt, że Google udostępnił narzędzie, które pozwala ograniczyć zastosowanie jakiejś treści w snippetach wyszukiwania. Nazywa się to data-nosnippet i zostało wprowadzone przez Google w 2019 roku. Jednakże zdaniem dziennikarza wiele osób wciąż o tym narzędziu nie wie. Data-nosnippet jest łatwe do używania i działa skutecznie. Zmieni ono snippet wyników wyszukiwania dość szybko po przetworzeniu ponownym strony.

Jeśli jesteś zainteresowany tym tematem, zapoznaj się z pełnym artykułem "How to use data-nosnippet to block specific content from being used in a Google search snippet [Experiment]" autorstwa Glenna Gabego, który przedstawia prosty eksperyment z zastosowaniem data-nosnippet.

Komentarze (0) do "Wykorzystanie data-nosnippet do blokowania określonej treści w wynikach wyszukiwania Google"

Zainteresuje Cię też:

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Zintegrowane dane SEO dzięki integracji Site Kit z Yoast

Opublikowano 04-06-2025 09:34:09
Nowe rozwiązanie wprowadzone przez Yoast rewolucjonizuje podejście do zarządzania widocznością w internecie. Użytkownicy mogą teraz korzystać z pełnej integracji danych analitycznych z Site Kit od Goo [...]
Czytaj całość 0 0 0