Z internetów

0
0

Dzisiaj dziennikarze donoszą o nowej funkcji na platformie społecznościowej Facebook. Wprowadzenie reklam w ramach "Facebook Collection" ma zmienić sposób, w jaki przedsiębiorcy prezentują swoje produkty użytkownikom. Nowa funkcja pozwoli firmom na wyświetlanie kilku produktów wraz z głównym filmem lub obrazem, co ma zwiększyć zaangażowanie użytkowników i skłonić ich do zakupu.

Reklamy w ramach "Facebook Collection" mają umożliwić tworzenie bardziej przekonujących kampanii reklamowych, dzięki czemu użytkownicy będą mogli znaleźć szukane produkty szybciej i łatwiej. Wprowadzenie tej funkcji jest prawdopodobnie odpowiedzią na potrzeby rosnącego rynku zakupów online.

Komentarze (0) do "Wprowadzenie reklam w ramach Facebook Collection"

Zainteresuje Cię też:

Jak wykryć i zapobiegać nieprawidłowe kliknięcia w kampaniach reklamowych Google Ads

Opublikowano 17-03-2025 08:53:35
Na blogu "Search Engine Journal" pojawił się nowy artykuł, który porusza problem oszustw związanych z kliknięciami w kampaniach reklamowych Google Ads. Eksperci zwracają uwagę, że takie działania mogą [...]
Czytaj całość 0 0 0

Druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion

Opublikowano 17-03-2025 08:52:27
Właśnie ukazała się druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion, która w sposób kompleksowy omawia aktualne zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron, reklamami w Go [...]
Czytaj całość 0 0 0