Z internetów

0
0

Dzisiaj dziennikarze donoszą o nowej funkcji na platformie społecznościowej Facebook. Wprowadzenie reklam w ramach "Facebook Collection" ma zmienić sposób, w jaki przedsiębiorcy prezentują swoje produkty użytkownikom. Nowa funkcja pozwoli firmom na wyświetlanie kilku produktów wraz z głównym filmem lub obrazem, co ma zwiększyć zaangażowanie użytkowników i skłonić ich do zakupu.

Reklamy w ramach "Facebook Collection" mają umożliwić tworzenie bardziej przekonujących kampanii reklamowych, dzięki czemu użytkownicy będą mogli znaleźć szukane produkty szybciej i łatwiej. Wprowadzenie tej funkcji jest prawdopodobnie odpowiedzią na potrzeby rosnącego rynku zakupów online.

Komentarze (0) do "Wprowadzenie reklam w ramach Facebook Collection"

Zainteresuje Cię też:

Język korzyści w skutecznej komunikacji sprzedażowej

Opublikowano 17-01-2025 09:10:44
Na blogu „Blog Senuto” poruszono temat języka korzyści jako kluczowego narzędzia w skutecznej komunikacji sprzedażowej. Zwrócono uwagę, że sposób przedstawiania produktów i usług, koncentrujący się na [...]
Czytaj całość 0 0 0

W Google opasowanie reklam opiera się na sztucznej inteligencji i intencjach użytkowników

Opublikowano 16-01-2025 08:22:00
Serwis Search Engine Journal Blog informuje o nowym podejściu Google do dopasowania reklam, które teraz opiera się na sztucznej inteligencji i intencjach użytkowników. Wprowadzone zmiany w systemie Go [...]
Czytaj całość 0 0 0