Z internetów

0
0

Nowe badania przeprowadzone przez Mariano Méndeza-Suáreza i Abela Monforta ujawniają istotny wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej. Autorzy poprzez analizę danych jednego z wiodących europejskich detalistów udowadniają, że zarówno reklama online, jak i offline, znacząco zwiększają liczbę wyszukiwań związanych z markami, co z kolei pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży, zwłaszcza w kanałach internetowych.

Wyniki te pokazują, że marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę na projektowanie kampanii, które efektywnie łączą różne formy reklamy, aby stymulować wyszukiwania brandowe. To z kolei może przynieść znaczny wzrost sprzedaży. Zainteresowani tematem mogą zapoznać się z pełnym artykułem, aby zrozumieć zastosowanie tych odkryć w praktyce reklamowej.

Komentarze (0) do "Wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0