Z internetów

0
0

Google udostępnił reklamodawcom większą kontrolę nad umiejscowieniem reklam w Sieci Partnerów Wyszukiwania. Od 4 marca reklamodawcy korzystający z Performance Max będą mieli dostęp do raportowania dostarczeń na poziomie wyświetleń na stronach Sieci Partnerów Wyszukiwania. Dodatkowo, jeśli wykluczą niektóre umiejscowienia reklam na poziomie konta, będzie to teraz dotyczyć także Sieci Partnerów Wyszukiwania, YouTube i reklam graficznych, według informacji podanych przez Ad Age.

Więcej informacji znajduje się w linkowanym źródle.

Komentarze (0) do "Większą kontrola nad umiejscowieniem reklam w Sieci Partnerów Wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego blogowanie jest kluczowe dla widoczności SEO i angażowania użytkowników

Opublikowano 03-06-2025 08:54:52
W obliczu rosnącej dominacji mediów społecznościowych, wiele firm zapomina o sile, jaką niesie ze sobą blogowanie. Mimo zmieniających się trendów, publikowanie wartościowych treści na firmowych blogac [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowość w SEO: Yoast AI Optimize dostępny w Classic Editor

Opublikowano 03-06-2025 08:54:46
Nowa funkcjonalność o nazwie Yoast AI Optimize została wprowadzona do klasycznego edytora WordPress. Dzięki niej użytkownicy mogą teraz korzystać z inteligentnych sugestii SEO w czasie rzeczywistym, c [...]
Czytaj całość 0 0 0