Z internetów

0
0

Google udostępnił reklamodawcom większą kontrolę nad umiejscowieniem reklam w Sieci Partnerów Wyszukiwania. Od 4 marca reklamodawcy korzystający z Performance Max będą mieli dostęp do raportowania dostarczeń na poziomie wyświetleń na stronach Sieci Partnerów Wyszukiwania. Dodatkowo, jeśli wykluczą niektóre umiejscowienia reklam na poziomie konta, będzie to teraz dotyczyć także Sieci Partnerów Wyszukiwania, YouTube i reklam graficznych, według informacji podanych przez Ad Age.

Więcej informacji znajduje się w linkowanym źródle.

Komentarze (0) do "Większą kontrola nad umiejscowieniem reklam w Sieci Partnerów Wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0