Z internetów

0
0
Według Google, problem z Crawl-Budget dotyczy głównie dużych stron internetowych. Małe strony zazwyczaj mają problemy z Crawl-Budget z powodów związanych z treścią. Dlatego ilość przetwarzanych i indeksowanych adresów URL zależy zarówno od czynników technicznych, jak i od jakości oraz istotności treści. Wniosek: Właściciele małych stron powinni skupić się na poprawie jakości i istotności swoich treści, zamiast martwić się problemami technicznymi związanych z Crawl-Budget. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem.
Komentarze (0) do "Według Google, problem z Crawl-Budget dotyczy głównie dużych stron internetowych"

Zainteresuje Cię też:

Poradnik dotyczący optymalizacji aplikacji w sklepach

Opublikowano 07-11-2024 11:36:54
Na blogu "Yoast SEO" opublikowano poradnik dotyczący optymalizacji aplikacji w sklepach (ASO), który pomoże programistom i marketerom zwiększyć widoczność ich produktów w zatłoczonych marketplace'ach. [...]
Czytaj całość 0 0 0

Przewodnik dla początkujących na platformie Shopify

Opublikowano 07-11-2024 11:36:35
Na blogu zaprezentowano szczegółowy przewodnik dla początkujących dotyczący zakupu i prowadzenia sklepu na platformie Shopify. Autorzy podkreślają, że jest to doskonałe rozwiązanie dla małych i średni [...]
Czytaj całość 0 0 0