Z internetów

0
0
Google wprowadza nową funkcję, która umożliwia uwzględnienie informacji o wariantach produktów w strukturyzowanych danych. Jest to ważna wiadomość dla sklepów internetowych i stron e-commerce. Dzięki temu, jeśli produkt występuje w różnych wariantach, takich jak różne kolory czy rozmiary, można to teraz zaznaczyć w schemacie. Nowa funkcja jest dostępna zarówno w przesyłach produktowych, jak i w automatycznych przesyłach w Google Merchant Center. Dla sklepów online oznacza to większą precyzję w wynikach wyszukiwania. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem na temat wprowadzenia nowego wsparcia dla strukturyzowanych danych przez Google.
Komentarze (0) do "Warianty produktów w strukturyzowanych danych"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0