Z internetów

0
0

W styczniu, z okazji Dnia Babci i Dziadka, wiele firm realizuje różnorodne kampanie reklamowe. Wśród nich można znaleźć zarówno produkcje, które łamią stereotypowy wizerunek seniorów, jak i takie, które przykuwają uwagę problemom dotykającym starsze pokolenie. Warto zauważyć, że według badań, spora część seniorów czuje się osądzana poprzez te reklamy, co podkreśla potrzebę bardziej przemyślanej komunikacji w tym obszarze.

Kampanie takie jak te od Burger Kinga i IKEA pokazują, że można w kreatywny sposób przedstawiać seniorów, zwracając uwagę na ich aktywność i miłość. Zachęca się do głębszego zapoznania się z analizą 15 takich kampanii, które łączą reklamę i ważne społecznie przesłania dotyczące osób starszych, co stanowi ważny krok w kierunku zmiany postrzegania seniorów w mediach.

Komentarze (0) do "W styczniu, z okazji Dnia Babci i Dziadka, wiele firm realizuje różnorodne kampanie reklamowe"

Zainteresuje Cię też:

FTC: GoDaddy Hosting był ślepy na zagrożenia bezpieczeństwa

Opublikowano 20-01-2025 19:58:31
Amerykańska Komisja Federalna ds. Handlu (FTC) wniosła zarzuty wobec firmy GoDaddy, oskarżając ją o nieprzestrzeganie standardów bezpieczeństwa, co skutkowało wieloma naruszeniami danych. FTC wskazuje [...]
Czytaj całość 0 0 0

6 kroków do skutecznego rozpoczęcia blogowania oraz generowania dochodów

Opublikowano 20-01-2025 08:08:31
Na blogu Ryan Robinsona opublikowano przewodnik dla początkujących, który przedstawia sześć kroków do skutecznego rozpoczęcia blogowania oraz generowania dochodów. Autor, z ponad dziesięcioletnim dośw [...]
Czytaj całość 0 0 0