Z internetów

0
0
W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance? Autor artykułu na blogu "Search Engine Journal" podważa samą podstawę tej kwestii. Istnieją dwie podstawowe problemy: sposób myślenia i różnica podejścia między tymi dwoma typami marketerów. Marketing marki wymaga zupełnie innego podejścia niż performance marketing, jednak są one ze sobą komplementarne. Autor podkreśla jednak, że aby osiągnąć równowagę, marka powinna mieć przewagę. Zachęca do zapoznania się z tekstem, który jest kontrowersyjny i może nie spodobać się niektórym czytelnikom. Zawarte w nim informacje mogą jednak dostarczyć ciekawych wniosków dotyczących równoważenia tych dwóch aspektów marketingu.
Komentarze (0) do "W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance?"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0