Z internetów

0
0
W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance? Autor artykułu na blogu "Search Engine Journal" podważa samą podstawę tej kwestii. Istnieją dwie podstawowe problemy: sposób myślenia i różnica podejścia między tymi dwoma typami marketerów. Marketing marki wymaga zupełnie innego podejścia niż performance marketing, jednak są one ze sobą komplementarne. Autor podkreśla jednak, że aby osiągnąć równowagę, marka powinna mieć przewagę. Zachęca do zapoznania się z tekstem, który jest kontrowersyjny i może nie spodobać się niektórym czytelnikom. Zawarte w nim informacje mogą jednak dostarczyć ciekawych wniosków dotyczących równoważenia tych dwóch aspektów marketingu.
Komentarze (0) do "W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance?"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0