Z internetów

0
0
W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance? Autor artykułu na blogu "Search Engine Journal" podważa samą podstawę tej kwestii. Istnieją dwie podstawowe problemy: sposób myślenia i różnica podejścia między tymi dwoma typami marketerów. Marketing marki wymaga zupełnie innego podejścia niż performance marketing, jednak są one ze sobą komplementarne. Autor podkreśla jednak, że aby osiągnąć równowagę, marka powinna mieć przewagę. Zachęca do zapoznania się z tekstem, który jest kontrowersyjny i może nie spodobać się niektórym czytelnikom. Zawarte w nim informacje mogą jednak dostarczyć ciekawych wniosków dotyczących równoważenia tych dwóch aspektów marketingu.
Komentarze (0) do "W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance?"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0