Z internetów

0
0
W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance? Autor artykułu na blogu "Search Engine Journal" podważa samą podstawę tej kwestii. Istnieją dwie podstawowe problemy: sposób myślenia i różnica podejścia między tymi dwoma typami marketerów. Marketing marki wymaga zupełnie innego podejścia niż performance marketing, jednak są one ze sobą komplementarne. Autor podkreśla jednak, że aby osiągnąć równowagę, marka powinna mieć przewagę. Zachęca do zapoznania się z tekstem, który jest kontrowersyjny i może nie spodobać się niektórym czytelnikom. Zawarte w nim informacje mogą jednak dostarczyć ciekawych wniosków dotyczących równoważenia tych dwóch aspektów marketingu.
Komentarze (0) do "W jaki sposób pogodzić marketing marki i performance?"

Zainteresuje Cię też:

Przygotowania do Black Friday w e-commerce: Kluczowe wskazówki na ostatnią chwilę

Opublikowano 07-11-2025 16:48:20
Zbliżający się Black Friday zachęca przedsiębiorców e-commerce do końcowych szlifów w strategii SEO. Eksperci z Yoast przekonują, że widoczność w wyszukiwarkach oraz sztucznej inteligencji ma kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Finance wprowadza nowe funkcje AI dla inwestorów

Opublikowano 07-11-2025 16:48:15
W najnowszym aktualizowaniu Google Finance firma wprowadziła zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu poprawę doświadczeń użytkowników w zakresie badań finansowych i anali [...]
Czytaj całość 0 0 0