Z internetów

0
0
W dniu dzisiejszym minęło 13 lat od wprowadzenia aktualizacji Google Panda. Ta aktualizacja algorytmu miała ogromny i daleko sięgający wpływ na SEO i strategie treści na kolejne lata. Google Panda to ważna aktualizacja algorytmu, która wpłynęła na wyniki wyszukiwania dla 11,8% zapytań w Stanach Zjednoczonych. Jej celem było obniżenie pozycji stron niskiej jakości i nagradzanie wyższymi wynikami stron wysokiej jakości. Po wprowadzeniu Panda nie tylko ferm treści zostały dotknięte. Strony różnych rozmiarów we wszystkich branżach odczuły konsekwencje jaki niesie ze sobą Panda. Wielokrotnie donoszono o firmach, które zbankrutowały, ponieważ przez lata polegały na ruchu z Google. Po utracie organicznego ruchu, zniknął również ich biznes. Aktualizacje Panda były regularne przez kolejne dwa lata, a stroną dotkniętą aktualizacją nie był zadany żadnej kary, a ich pozycje zostały obniżone automatycznie. Aktualizacja została wprowadzona w celu zwalczania niskiej jakości treści, która była plagą Google w 2011 roku.
Komentarze (0) do "W dniu dzisiejszym minęło 13 lat od wprowadzenia aktualizacji Google Panda"

Zainteresuje Cię też:

Ewolucja algorytmów Google w kontekście SEO na przestrzeni ostatniej dekady

Opublikowano 29-12-2024 10:28:47
Na blogu "Yoast SEO" ukazał się artykuł, który przedstawia ewolucję algorytmów Google w kontekście SEO na przestrzeni ostatniej dekady. Autorzy zwracają uwagę na kluczowe aktualizacje, takie jak Panda [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google March 2024 Core Update

Opublikowano 23-03-2024 09:39:00
Po ponad dwóch tygodniach od wprowadzenia marcowej aktualizacji podstawowej Google 2024, można już stwierdzić, że jest to jedna z najważniejszych aktualizacji do tej pory. Aktualizacja ta obecnie szer [...]
Czytaj całość 0 0 0