Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

Jak zdobyć cytaty LLM, by zwiększyć ruch i autorytet?

Opublikowano 06-11-2025 10:36:55
Na blogu przedstawiono sposoby, dzięki którym można uzyskać cytaty od modeli językowych oraz zbudować autorytet w danej dziedzinie. Autor podkreśla, że nie wystarczy być znanym - istotne jest, aby tre [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak poprawić SEO swojej strony? Nowy eBook z praktycznymi strategiami

Opublikowano 29-10-2025 10:56:25
Właściciele stron internetowych, którzy zmagają się z osiągnięciem lepszej widoczności w wyszukiwarkach, mogą teraz skorzystać z nowego eBooka poświęconego skutecznym technikom SEO. Autor, z wieloletn [...]
Czytaj całość 0 0 0