Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

Jak rozpoznać i naprawić kanibalizację słów kluczowych

Opublikowano 27-06-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Diggity Marketing Blog poruszono zagadnienie kanibalizacji słów kluczowych, które może znacząco wpływać na wyniki SEO stron internetowych. Autorzy przedstawili skuteczne m [...]
Czytaj całość 0 0 0

Dlaczego usługi budowania linków premium są kluczowe dla SEO?

Opublikowano 27-06-2025 18:07:46
W najnowszym wpisie na blogu "The Hoth Blog" omawiane są zalety korzystania z usług budowania linków premium. Eksperci wskazują, że wysokiej jakości backlinki pochodzące z autorytatywnych stron znaczą [...]
Czytaj całość 0 0 0