Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

Przewodnik dla początkujących na platformie Shopify

Opublikowano 07-11-2024 11:36:35
Na blogu zaprezentowano szczegółowy przewodnik dla początkujących dotyczący zakupu i prowadzenia sklepu na platformie Shopify. Autorzy podkreślają, że jest to doskonałe rozwiązanie dla małych i średni [...]
Czytaj całość 0 0 0

Linkowanie dla prawników

Opublikowano 06-11-2024 11:50:10
Na blogu "The Hoth Blog" opublikowano artykuł poświęcony zaawansowanym technikom link-buildingowym dla kancelarii prawnych. Tekst podkreśla, jak istotne są linki zwrotne w kontekście optymalizacji dla [...]
Czytaj całość 0 0 0