Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

AI a środowisko: Google ujawnia prawdziwe zużycie energii modeli językowych

Opublikowano 25-08-2025 09:57:17
W najnowszym badaniu zespół badawczy Google przedstawił szczegółowe dane dotyczące wpływu modeli językowych na środowisko. Publikacja dostarcza nie tylko informacji o zużyciu energii podczas pracy akc [...]
Czytaj całość 0 0 0

Błąd AI w polskich portalach: niebezpieczne automatyczne linkowanie

Opublikowano 25-08-2025 09:54:48
Na jednym z dużych polskich portali technologicznych pojawił się kontrowersyjny artykuł, w którym słynny skrót "m.in." został niebezpiecznie przekształcony w link do nieistniejącej strony indyjskiej d [...]
Czytaj całość 0 0 0