Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

Według Google, problem z Crawl-Budget dotyczy głównie dużych stron internetowych

Opublikowano 04-03-2024 12:59:45
Według Google, problem z Crawl-Budget dotyczy głównie dużych stron internetowych. Małe strony zazwyczaj mają problemy z Crawl-Budget z powodów związanych z treścią. Dlatego ilość przetwarzanych i inde [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji

Opublikowano 04-03-2024 12:59:36
Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które służą do tworzenia treści innych stron internetowych. Według raportu, tworzenie treści za pomocą tych narz [...]
Czytaj całość 0 0 0