Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

Alternatywy dla WordPress? Coś tam jest

Opublikowano 19-12-2024 08:41:00
W artykule zamieszczonym na blogu "Search Engine Journal" omówiono 23 alternatywy dla WordPressa, który jest nadal dominującą platformą w tworzeniu stron internetowych. Podkreślono, że w obliczu probl [...]
Czytaj całość 0 0 0

Yoast SEO - łatwiejszy sposób monitorowania wydajności ich strony internetowej

Opublikowano 19-12-2024 08:40:41
Nowa funkcjonalność dashboardu Yoast SEO przynosi użytkownikom łatwiejszy sposób monitorowania wydajności ich strony internetowej. Dzięki zintegrowanym metrykom w jednym miejscu, korzystający z tego n [...]
Czytaj całość 0 0 0