Z internetów

0
0

Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy strony są po prostu nazywani ekspertami. Co więcej, Danny Sullivan z Google zaznaczył na Twitterze, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, ani nie wpływa na inne czynniki rankingowe. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na ten temat.

Wnioski z tego tekstu są jasne - zawartość stworzona przez ekspertów jest ważna dla Google, gdy jest ceniona przez użytkowników i ekspertyza jest jasno widoczna. Ponadto, informacja, że EEAT nie jest czynnikiem rankingowym, może być przydatna dla profesjonalistów SEO. Zachęcamy do przeczytania pełnego tekstu w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna"

Zainteresuje Cię też:

OpenAI wkracza na konkurencyjny rynek wyszukiwarek internetowych

Opublikowano 26-07-2024 07:06:31
OpenAI wkracza na konkurencyjny rynek wyszukiwarek internetowych, prezentując prototyp AI-powered search engine o nazwie SearchGPT. Zamiast dostarczać listę linków, SearchGPT stara się dostarczać zwię [...]
Czytaj całość 0 0 0

Reddit zaktualizowało plik robots.txt i blokuje wyszukiwarkę Bing

Opublikowano 26-07-2024 07:06:04
Reddit zaktualizowało plik robots.txt, uniemożliwiając robotom wyszukiwarek Bing i wielu innych przeglądanie strony. "Bing przestał przeglądać Reddit po wprowadzeniu przez nich zaktualizowanego pliku [...]
Czytaj całość 0 0 0