Z internetów

0
0
W przeciwieństwie do powszechnego przekonania, udostępnianie linków do innych stron internetowych nie przynosi żadnych korzyści z punktu widzenia SEO i pozycjonowania - oświadczył John Mueller z Google. Wieloletnia praktyka polegająca na dodawaniu trzech wychodzących linków do każdego artykułu straciła swoje znaczenie, gdy Google przeprowadziło ewolucję algorytmów. Müller wyjaśnia, że przekonanie o korzyściach z linkowania wynikało z reakcji na inkluzywność algorytmów wyszukiwarki, które miały identyfikować podejrzane schematy linkowania. Zamiast tego SEOs tworzyli linki, które wyglądały "normalnie", dodając do artykułów płatne linki, ale otaczając je odnośnikami do stron "autorytetów" jak uniwersytety czy rządy. Po wielu latach badań, eksperci potwierdzają, że tego rodzaju praktyki nie mają żadnego pozytywnego wpływu na pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania. W związku z tym, przedsiębiorcy z branży SEO powinni ponownie zrewidować swoje strategie i skoncentrować się na innym rodzaju optymalizacji, które rzeczywiście przynoszą efekty. Zachęcamy do zapoznania się z całością artykułu, w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Udostępnianie linków do innych stron internetowych nie przynosi żadnych korzyści z punktu widzenia SEO"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0