Z internetów

0
0
W przeciwieństwie do powszechnego przekonania, udostępnianie linków do innych stron internetowych nie przynosi żadnych korzyści z punktu widzenia SEO i pozycjonowania - oświadczył John Mueller z Google. Wieloletnia praktyka polegająca na dodawaniu trzech wychodzących linków do każdego artykułu straciła swoje znaczenie, gdy Google przeprowadziło ewolucję algorytmów. Müller wyjaśnia, że przekonanie o korzyściach z linkowania wynikało z reakcji na inkluzywność algorytmów wyszukiwarki, które miały identyfikować podejrzane schematy linkowania. Zamiast tego SEOs tworzyli linki, które wyglądały "normalnie", dodając do artykułów płatne linki, ale otaczając je odnośnikami do stron "autorytetów" jak uniwersytety czy rządy. Po wielu latach badań, eksperci potwierdzają, że tego rodzaju praktyki nie mają żadnego pozytywnego wpływu na pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania. W związku z tym, przedsiębiorcy z branży SEO powinni ponownie zrewidować swoje strategie i skoncentrować się na innym rodzaju optymalizacji, które rzeczywiście przynoszą efekty. Zachęcamy do zapoznania się z całością artykułu, w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Udostępnianie linków do innych stron internetowych nie przynosi żadnych korzyści z punktu widzenia SEO"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0