Z internetów

0
0

TikTok testuje wirtualnych influencerów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do reklam wideo. Nowe avatar'y oparte na AI będą mogły rywalizować z ludzkimi twórcami o lukratywne kontrakty reklamowe.

AI avatary mają umiejętność czytania scenariuszy dla reklam wideo, stworzonych na podstawie podpowiedzi od marek i sprzedawców w TikTok Shop. Jednak ta funkcja wciąż jest w fazie testowej, więc wszystko może się jeszcze zmienić - informuje The Information.

Zapoznaj się z artykułem "How Advertisers Can Leverage AI and Automation at Scale", aby dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w strategii reklamowej.

Komentarze (0) do "TikTok testuje wirtualnych influencerów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do reklam wideo"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0