Z internetów

0
0

TikTok testuje wirtualnych influencerów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do reklam wideo. Nowe avatar'y oparte na AI będą mogły rywalizować z ludzkimi twórcami o lukratywne kontrakty reklamowe.

AI avatary mają umiejętność czytania scenariuszy dla reklam wideo, stworzonych na podstawie podpowiedzi od marek i sprzedawców w TikTok Shop. Jednak ta funkcja wciąż jest w fazie testowej, więc wszystko może się jeszcze zmienić - informuje The Information.

Zapoznaj się z artykułem "How Advertisers Can Leverage AI and Automation at Scale", aby dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w strategii reklamowej.

Komentarze (0) do "TikTok testuje wirtualnych influencerów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do reklam wideo"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0