Z internetów

0
0

TikTok testuje wirtualnych influencerów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do reklam wideo. Nowe avatar'y oparte na AI będą mogły rywalizować z ludzkimi twórcami o lukratywne kontrakty reklamowe.

AI avatary mają umiejętność czytania scenariuszy dla reklam wideo, stworzonych na podstawie podpowiedzi od marek i sprzedawców w TikTok Shop. Jednak ta funkcja wciąż jest w fazie testowej, więc wszystko może się jeszcze zmienić - informuje The Information.

Zapoznaj się z artykułem "How Advertisers Can Leverage AI and Automation at Scale", aby dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w strategii reklamowej.

Komentarze (0) do "TikTok testuje wirtualnych influencerów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do reklam wideo"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0