Z internetów

0
0

Firma Rock Content zanotowała imponujący wzrost o 37% w konwersjach rejestracji dzięki prostemu testowi A/B. Po przejęciu platformy freelancerów WriterAccess, zespół marketingowy rozpoczął badania nad optymalizacją trasy klienta. W trakcie eksperymentu, kierując użytkowników na stronę główną WriterAccess, firma uzyskała wskaźnik konwersji wynoszący 10,5%. Wyciągając wnioski z wyników, zespół pomyślnie poprawił skuteczność działań marketingowych.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tych zabiegach i roli testów A/B w optymalizacji działań marketingowych, zapoznaj się z pełnym artykułem na blogu "Rock Content Blog".

Komentarze (0) do "Testy A/B - imponujący wzrost o 37% w konwersjach"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu

Opublikowano 12-12-2025 11:45:04
W ostatnim czasie zapowiedziano szereg innowacji, które mają na celu wsparcie rozwoju sieci internetowej. Informacje te dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także współpracy z partnerami, co ma przyc [...]
Czytaj całość 0 0 0