Z internetów

0
0

Firma Rock Content zanotowała imponujący wzrost o 37% w konwersjach rejestracji dzięki prostemu testowi A/B. Po przejęciu platformy freelancerów WriterAccess, zespół marketingowy rozpoczął badania nad optymalizacją trasy klienta. W trakcie eksperymentu, kierując użytkowników na stronę główną WriterAccess, firma uzyskała wskaźnik konwersji wynoszący 10,5%. Wyciągając wnioski z wyników, zespół pomyślnie poprawił skuteczność działań marketingowych.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tych zabiegach i roli testów A/B w optymalizacji działań marketingowych, zapoznaj się z pełnym artykułem na blogu "Rock Content Blog".

Komentarze (0) do "Testy A/B - imponujący wzrost o 37% w konwersjach"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Struktura strony jest ważna - optymalizacja SEO

Opublikowano 05-04-2025 13:03:00
Na blogu "Seo Hacker Blog" ukazał się nowy wpis dotyczący znaczenia struktury strony internetowej dla poprawy nawigacji oraz optymalizacji SEO. Tekst podkreśla, że przejrzysta i logiczna organizacja s [...]
Czytaj całość 0 0 0