Z internetów

0
0
Międzynarodowe Biuro Reklamy (IAB) Polska obchodzi właśnie swoje dwudziestopięciolecie. Od ponad dwóch dekad organizacja działa na rzecz rozwoju branży reklamowej i marketingu internetowego w Polsce. IAB Polska wprowadza standardy i regulacje dotyczące reklamy online, a także organizuje liczne szkolenia i konferencje dla profesjonalistów z tej dziedziny. Długotrwała obecność IAB Polska na rynku świadczy o jej wpływie i kluczowej roli w rozwoju polskiego internetu. Cieszy nas kolejny jubileusz tej organizacji, która w ciągu 25 lat wykonała wiele cennych działań na rzecz branży reklamowej i marketingu internetowego w Polsce.
Komentarze (0) do "Tak hartował się polski internet."

Zainteresuje Cię też:

Jak media społecznościowe wpływają na SEO

Opublikowano 13-06-2025 10:14:58
W najnowszym wpisie na blogu Profit Parrot autora omówiono istotną współpracę między mediami społecznościowymi a optymalizacją dla wyszukiwarek. Choć media społecznościowe nie mają bezpośredniego wpły [...]
Czytaj całość 0 0 0

Ranking najlepszych firm marketingowych eCommerce na 2025 rok

Opublikowano 13-06-2025 10:14:54
W najnowszym wpisie na blogu omówiono topowe agencje zajmujące się marketingiem eCommerce na przyszły rok. Wśród wyróżnionych firm można znaleźć te, które oferują zróżnicowane usługi, takie jak rozwój [...]
Czytaj całość 0 0 0