Z internetów

0
0
Super Bowl to największe wydarzenie telewizyjne w historii Stanów Zjednoczonych, które przyciągnęło rekordową liczbę widzów. W związku z tym, wielkie marki zainwestowały ogromne kwoty w reklamy podczas tego wydarzenia. Jednak sukces kampanii reklamowych podczas Super Bowl zależy od celów i sposobu pomiaru wyników. Trzy popularne wskaźniki reklamowe, USA TODAY, DAIVID i SYSTEM1, oceniły najlepsze reklamy Super Bowl. Według USA TODAY najlepsze pięć reklam to m.in. "Like a Good Neighbaaa" i "The DunKings" od State Farm i Dunkin'. State Farm przed samym wydarzeniem umieścił na platformie YouTube wersję reklamy "Like A Good Neighbaaa - To Be Continued", która zdobyła największą liczbę wyświetleń i zaangażowanie użytkowników. To dowodzi, że umieszczanie ważnych elementów reklamy wcześniej może przynieść korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze reklamy wypadły najlepiej podczas tegorocznego Super Bowl.
Komentarze (0) do "Super Bowl - jak tam z reklamami?"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0