Z internetów

0
0
Super Bowl to największe wydarzenie telewizyjne w historii Stanów Zjednoczonych, które przyciągnęło rekordową liczbę widzów. W związku z tym, wielkie marki zainwestowały ogromne kwoty w reklamy podczas tego wydarzenia. Jednak sukces kampanii reklamowych podczas Super Bowl zależy od celów i sposobu pomiaru wyników. Trzy popularne wskaźniki reklamowe, USA TODAY, DAIVID i SYSTEM1, oceniły najlepsze reklamy Super Bowl. Według USA TODAY najlepsze pięć reklam to m.in. "Like a Good Neighbaaa" i "The DunKings" od State Farm i Dunkin'. State Farm przed samym wydarzeniem umieścił na platformie YouTube wersję reklamy "Like A Good Neighbaaa - To Be Continued", która zdobyła największą liczbę wyświetleń i zaangażowanie użytkowników. To dowodzi, że umieszczanie ważnych elementów reklamy wcześniej może przynieść korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze reklamy wypadły najlepiej podczas tegorocznego Super Bowl.
Komentarze (0) do "Super Bowl - jak tam z reklamami?"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego potrzebujemy raportowania w AI Search Console?

Opublikowano 10-07-2025 09:34:03
Według najnowszych analiz, rynek wyszukiwania AI, mimo że wciąż marginalny dla większości stron, zyskuje na znaczeniu. Właściciele stron internetowych coraz bardziej interesują się widocznością swoich [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzia AI w grach - Circle to Search z dodatkowymi możliwościami

Opublikowano 10-07-2025 09:33:55
W świecie gier pojawił się nowy zestaw narzędzi, który ma na celu wsparcie graczy w ich rozgrywkach. Nowa funkcjonalność, znana jako Circle to Search, pozwala użytkownikom na korzystanie z zaawansowan [...]
Czytaj całość 0 0 0