Z internetów

0
0
Super Bowl to największe wydarzenie telewizyjne w historii Stanów Zjednoczonych, które przyciągnęło rekordową liczbę widzów. W związku z tym, wielkie marki zainwestowały ogromne kwoty w reklamy podczas tego wydarzenia. Jednak sukces kampanii reklamowych podczas Super Bowl zależy od celów i sposobu pomiaru wyników. Trzy popularne wskaźniki reklamowe, USA TODAY, DAIVID i SYSTEM1, oceniły najlepsze reklamy Super Bowl. Według USA TODAY najlepsze pięć reklam to m.in. "Like a Good Neighbaaa" i "The DunKings" od State Farm i Dunkin'. State Farm przed samym wydarzeniem umieścił na platformie YouTube wersję reklamy "Like A Good Neighbaaa - To Be Continued", która zdobyła największą liczbę wyświetleń i zaangażowanie użytkowników. To dowodzi, że umieszczanie ważnych elementów reklamy wcześniej może przynieść korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze reklamy wypadły najlepiej podczas tegorocznego Super Bowl.
Komentarze (0) do "Super Bowl - jak tam z reklamami?"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0