Z internetów

0
0
Super Bowl to największe wydarzenie telewizyjne w historii Stanów Zjednoczonych, które przyciągnęło rekordową liczbę widzów. W związku z tym, wielkie marki zainwestowały ogromne kwoty w reklamy podczas tego wydarzenia. Jednak sukces kampanii reklamowych podczas Super Bowl zależy od celów i sposobu pomiaru wyników. Trzy popularne wskaźniki reklamowe, USA TODAY, DAIVID i SYSTEM1, oceniły najlepsze reklamy Super Bowl. Według USA TODAY najlepsze pięć reklam to m.in. "Like a Good Neighbaaa" i "The DunKings" od State Farm i Dunkin'. State Farm przed samym wydarzeniem umieścił na platformie YouTube wersję reklamy "Like A Good Neighbaaa - To Be Continued", która zdobyła największą liczbę wyświetleń i zaangażowanie użytkowników. To dowodzi, że umieszczanie ważnych elementów reklamy wcześniej może przynieść korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze reklamy wypadły najlepiej podczas tegorocznego Super Bowl.
Komentarze (0) do "Super Bowl - jak tam z reklamami?"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0