Z internetów

0
0
Danny Sullivan z Google wyraźnie stwierdził, że spis treści, podanie ekspertów i inne elementy, które są przygotowywane tylko dla wyszukiwarki, nie przynoszą korzyści w wynikach wyszukiwania. Często słyszy się porady, że dodanie pola z autorem lub wymienienie rzekomych ekspertów na stronach internetowych jest korzystne dla pozycjonowania w Google. Jednak jedno powinno być oczywiste: jeśli wprowadzamy takie zmiany tylko dla Google i nie myślimy przede wszystkim o użytkownikach, to nie odniesiemy sukcesu w wynikach wyszukiwania. - powiedział Danny Sullivan z Google.
Komentarze (0) do "Spis treści i informacje o ekspercie to za mało w Google"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0