Z internetów

0
0
Danny Sullivan z Google wyraźnie stwierdził, że spis treści, podanie ekspertów i inne elementy, które są przygotowywane tylko dla wyszukiwarki, nie przynoszą korzyści w wynikach wyszukiwania. Często słyszy się porady, że dodanie pola z autorem lub wymienienie rzekomych ekspertów na stronach internetowych jest korzystne dla pozycjonowania w Google. Jednak jedno powinno być oczywiste: jeśli wprowadzamy takie zmiany tylko dla Google i nie myślimy przede wszystkim o użytkownikach, to nie odniesiemy sukcesu w wynikach wyszukiwania. - powiedział Danny Sullivan z Google.
Komentarze (0) do "Spis treści i informacje o ekspercie to za mało w Google"

Zainteresuje Cię też:

OpenAI wprowadza nową funkcjonalność - ChatGPT Search

Opublikowano 13-11-2024 09:27:40
OpenAI wprowadza nową funkcjonalność - ChatGPT Search, która umożliwia przeszukiwanie internetu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w interfejsie chatbot. Dzięki integracji z danymi w czasie rzecz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Recenzje online mogą znacząco wpływać na wzrost sprzedaży w okresie świątecznym

Opublikowano 13-11-2024 09:27:27
Na blogu przedstawiono, w jaki sposób recenzje online mogą znacząco wpływać na wzrost sprzedaży w okresie świątecznym. Autor zwraca uwagę na rolę zaufania klientów oraz na to, jak pozytywne opinie mog [...]
Czytaj całość 0 0 0