Z internetów

0
0
Danny Sullivan z Google wyraźnie stwierdził, że spis treści, podanie ekspertów i inne elementy, które są przygotowywane tylko dla wyszukiwarki, nie przynoszą korzyści w wynikach wyszukiwania. Często słyszy się porady, że dodanie pola z autorem lub wymienienie rzekomych ekspertów na stronach internetowych jest korzystne dla pozycjonowania w Google. Jednak jedno powinno być oczywiste: jeśli wprowadzamy takie zmiany tylko dla Google i nie myślimy przede wszystkim o użytkownikach, to nie odniesiemy sukcesu w wynikach wyszukiwania. - powiedział Danny Sullivan z Google.
Komentarze (0) do "Spis treści i informacje o ekspercie to za mało w Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak Yoast SEO może poprawić widoczność Twojej strony

Opublikowano 11-10-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO przedstawiono zalety korzystania z wtyczki, która umożliwia optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Wtyczka oferuje szereg narzędzi, które wspi [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najciekawsze trendy na Halloween 2025

Opublikowano 10-10-2025 10:30:03
W serwisie Frightgeist opublikowano zestawienie najpopularniejszych trendów zbliżającego się Halloween 2025. Autorzy przedstawili wyjątkowe pomysły na przebrania oraz dekoracje, które z pewnością zain [...]
Czytaj całość 0 0 0