Z internetów

0
0

Specjaliści od SEO przestali stosować myślniki w domenach ze względu na kilka czynników. Po pierwsze, mają one niewiarygodny wygląd, co może obniżać wskaźniki konwersji. Po drugie, domeny z myślnikami wydają się tandetne. Po trzecie, teraz istnieje wiele domen najwyższego poziomu, przez co korzystanie z myślników stało się mniej popularne.

Wskazówka od Johna Muellera z Google jest taka, że korzystanie z myślników w domenach nie musi już być obciążeniem, ale wciąż warto przemyśleć, jak mogą one wpływać na odbiór witryny przez użytkowników. Zapraszamy do zapoznania się z całym wpisem na blogu "Search Engine Journal Blog".

Komentarze (0) do "Specjaliści od SEO przestali stosować myślniki w domenach ze względu na kilka czynników"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0