Z internetów

0
0

Specjaliści od SEO przestali stosować myślniki w domenach ze względu na kilka czynników. Po pierwsze, mają one niewiarygodny wygląd, co może obniżać wskaźniki konwersji. Po drugie, domeny z myślnikami wydają się tandetne. Po trzecie, teraz istnieje wiele domen najwyższego poziomu, przez co korzystanie z myślników stało się mniej popularne.

Wskazówka od Johna Muellera z Google jest taka, że korzystanie z myślników w domenach nie musi już być obciążeniem, ale wciąż warto przemyśleć, jak mogą one wpływać na odbiór witryny przez użytkowników. Zapraszamy do zapoznania się z całym wpisem na blogu "Search Engine Journal Blog".

Komentarze (0) do "Specjaliści od SEO przestali stosować myślniki w domenach ze względu na kilka czynników"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0