Z internetów

0
0

W ostatnim wpisie na blogu SEO topX.pl, poruszone zostały kwestie dotyczące Spam Score, wskaźnika budzącego wątpliwości wśród webmasterów. Na podstawie wypowiedzi Johna Muellera z Google, autorzy tekstu podkreślają, że ten parametr nie ma realnego wpływu na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce, co powinno uspokoić wielu właścicieli witryn internetowych.

Tekst wskazuje, że zamiast martwić się o Spam Score, warto skupić się na bardziej istotnych aspektach SEO, które wpływają na widoczność strony. Warto zapoznać się z pełną treścią wpisu, aby lepiej zrozumieć perspektywę Google na temat tego wskaźnika i skutecznie zarządzać swoją strategią SEO.

Komentarze (0) do "Spam Score - co to i czy to jest wskaźnik realny?"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0