Z internetów

0
0

Popularne w czasie pandemii, social audio, czyli audio w mediach społecznościowych, nadal budzi wiele zainteresowania. Jednak wiele firm zastanawia się, czy warto w to inwestować, gdy sytuacja powoli wraca do normy.

Warto przeanalizować, jakie są najważniejsze platformy social audio oraz jakie trendy się na nich pojawiły. Poza tym warto zastanowić się, jak wykorzystać social audio w celach biznesowych. Z tekstu można wyciągnąć wniosek, że social audio wciąż ma potencjał i warto zbadać, jak można go wykorzystać, aby osiągnąć wzrost zasięgów i angażować użytkowników mediów społecznościowych.

Komentarze (0) do "Social audio - audio w mediach społecznościowych"

Zainteresuje Cię też:

I ❤ Marketing & Technology już w październiku 2024 roku!

Opublikowano 13-09-2024 06:08:06
Nowa edycja największej konferencji marketingowej w Polsce - I ❤ Marketing & Technology już w październiku 2024 roku! Marketerki i marketerzy z całego kraju będą miały okazję spotkać się w Warszawie, [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google HeAR, nowy projekt powstały we współpracy Google z indyjskim startupem technologicznym

Opublikowano 05-09-2024 17:48:42
Google HeAR, nowy projekt powstały we współpracy Google z indyjskim startupem technologicznym, ma na celu wykorzystanie sztucznej inteligencji i bioakustyki do wykrywania chorób za pomocą dźwięków wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0