Z internetów

0
0

Jasne jest, że krajobraz się zmienia. Sztuczna inteligencja stopniowo przejmuje wyszukiwanie, obiecując spersonalizowane wyniki i interakcje. Jak zauważa Kieran Flanagan, nie jest jeszcze czas, aby porzucić książki o SEO. SEO zapewnia przewidywalność i skalowalność, jest jednym z najważniejszych czynników generujących ruch organiczny, napędzających sprzedaż i utrzymujących aktywny budżet marketingowy. Choć AI search ma futurystyczne oblicze, brakuje mu tej przewidywalności.

Komentarze (0) do "SEO i AI - to koniec czy początek?"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0