Z internetów

0
0

Według najnowszych danych, rywalizacja pomiędzy Google a Bingiem wciąż się toczy. Google utrzymuje pozycję lidera na rynku, ale Bing zdobywa coraz większą popularność. Według statystyk, w USA udział rynkowy Binga wzrósł z 6.43% w ubiegłym roku do obecnych 8.24%, podczas gdy udział rynkowy Google'a spadł z 88.88% do 86.58%. Na świecie Google nadal utrzymuje się na najwyższym poziomie, ale trzeba brać pod uwagę, że Bing ma około 100 milionów dziennych użytkowników aktywnych, na których warto zwrócić uwagę, zwłaszcza jeśli kierujemy swoje działania na amerykański rynek. Warto wziąć pod uwagę także fakt, że Bing jest używany przez asystentów głosowych takich jak Alexa czy Cortana.

Wobec tych zmian na rynku wyszukiwarek internetowych, warto zastanowić się, na której z nich skupić swoje działania. Choć Google nadal jest liderem, Bing oferuje atrakcyjne wskaźniki konwersji i rośnie w popularności. Przedział rynkowy dla Binga stale się powiększa dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, co przyciąga nowych użytkowników. Dlatego warto przemyśleć strategię działania i nie skupiać się tylko na jednym z tych gigantów.

Komentarze (0) do "Rywalizacja pomiędzy Google a Bingiem wciąż się toczy"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0