Z internetów

0
0
Według bloga "Search Engine Journal Blog", rynek marketingu afiliacyjnego rośnie w ostatnich latach w zawrotnym tempie, co sprawia, że dla marek jest teraz bardziej istotne niż kiedykolwiek uruchamianie własnych programów partnerskich. Polega to na wynajmowaniu partnerów, którzy promują produkty i usługi danej marki i nagradzaniu ich prowizją od każdej sprzedaży. Marketing afiliacyjny jest doskonałym niskokosztowym i niskorzutowym sposobem na zwiększenie sprzedaży i świadomości marki bez konieczności zatrudniania własnego zespołu reklamowego i marketingowego. Wydatki na marketing afiliacyjny na całym świecie szacuje się na około 14 miliardów dolarów w 2024 roku, a przemysł ten ma osiągnąć wartość ponad 38 miliardów dolarów do 2031 roku..
Komentarze (0) do "Rynek marketingu afiliacyjnego wciąż rośnie"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0