Z internetów

0
0
Według bloga "Search Engine Journal Blog", rynek marketingu afiliacyjnego rośnie w ostatnich latach w zawrotnym tempie, co sprawia, że dla marek jest teraz bardziej istotne niż kiedykolwiek uruchamianie własnych programów partnerskich. Polega to na wynajmowaniu partnerów, którzy promują produkty i usługi danej marki i nagradzaniu ich prowizją od każdej sprzedaży. Marketing afiliacyjny jest doskonałym niskokosztowym i niskorzutowym sposobem na zwiększenie sprzedaży i świadomości marki bez konieczności zatrudniania własnego zespołu reklamowego i marketingowego. Wydatki na marketing afiliacyjny na całym świecie szacuje się na około 14 miliardów dolarów w 2024 roku, a przemysł ten ma osiągnąć wartość ponad 38 miliardów dolarów do 2031 roku..
Komentarze (0) do "Rynek marketingu afiliacyjnego wciąż rośnie"

Zainteresuje Cię też:

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0