Z internetów

0
0

W niedawnej rozmowie z Aleyda Solis, Danny Sullivan z Google poruszył temat rosnącej roli treści generowanych przez użytkowników w wynikach wyszukiwania. Podkreślił, że zmiana ta jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na autentyczne informacje oraz na coraz gorszą jakość treści tworzonych przez marketerów. Celem Google jest ukazanie pierwszorzędnych perspektyw użytkowników, które mogą stanowić wartość dodaną do tradycyjnych stron internetowych.

Sullivan zauważył, że w ciągu ostatniego roku wzrosła liczba dyskusji na forach oraz wątków na Reddicie, które coraz częściej pojawiają się w wynikach wyszukiwania, czasami przewyższając zasięgi znanych stron. Chociaż podejście to stawia przed Google nowe wyzwania związane z oceną jakości treści, to z pewnością odpowiada na potrzebę użytkowników, którzy pragną bardziej autentycznych i pomocnych informacji. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem, aby poznać szczegóły tego interesującego kierunku zmian w wyszukiwarkach.

Komentarze (0) do "Rola treści generowanych przez użytkowników w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Przygotowania do Black Friday w e-commerce: Kluczowe wskazówki na ostatnią chwilę

Opublikowano 07-11-2025 16:48:20
Zbliżający się Black Friday zachęca przedsiębiorców e-commerce do końcowych szlifów w strategii SEO. Eksperci z Yoast przekonują, że widoczność w wyszukiwarkach oraz sztucznej inteligencji ma kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Finance wprowadza nowe funkcje AI dla inwestorów

Opublikowano 07-11-2025 16:48:15
W najnowszym aktualizowaniu Google Finance firma wprowadziła zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu poprawę doświadczeń użytkowników w zakresie badań finansowych i anali [...]
Czytaj całość 0 0 0