Z internetów

0
0
Platforma Netflix ogłosiła, że reklamowe taryfy zyskują coraz większą popularność, docierając do 40 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie, co zostało ogłoszone podczas prezentacji Upfront w 2024 roku. Oferta płatnych reklam, która na początku była uważana za ryzykowny ruch, szybko stała się hitem dla Netflix, poszukującego nowych źródeł przychodów w obliczu zaostrzającej się konkurencji w branży. Jeśli szukasz nowych możliwości reklamowych, warto zwrócić uwagę na potencjalną grupę odbiorców oferowaną przez Netflix. Wnioski można wyciągnąć z tego, że Netflix doskonale radzi sobie w biznesie reklamowym, co świadczy o sile marki i treści, a jednocześnie stanowi pewne źródło nowych przychodów, jak platforma poszerza działania reklamowe. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu Search Engine Land, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Reklamy na Netflix"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0