Z internetów

0
0
Platforma Netflix ogłosiła, że reklamowe taryfy zyskują coraz większą popularność, docierając do 40 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie, co zostało ogłoszone podczas prezentacji Upfront w 2024 roku. Oferta płatnych reklam, która na początku była uważana za ryzykowny ruch, szybko stała się hitem dla Netflix, poszukującego nowych źródeł przychodów w obliczu zaostrzającej się konkurencji w branży. Jeśli szukasz nowych możliwości reklamowych, warto zwrócić uwagę na potencjalną grupę odbiorców oferowaną przez Netflix. Wnioski można wyciągnąć z tego, że Netflix doskonale radzi sobie w biznesie reklamowym, co świadczy o sile marki i treści, a jednocześnie stanowi pewne źródło nowych przychodów, jak platforma poszerza działania reklamowe. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu Search Engine Land, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "Reklamy na Netflix"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0