Z internetów

0
0
Yoast SEO for Shopify ogłosił wprowadzenie nowej funkcji - przeglądu optymalizacji. Nowe narzędzie pozwoli na szybkie zobaczenie ogólnego stanu wykonania SEO sklepu oraz wskazanie miejsc, które należy najpierw zoptymalizować. Yoast stworzył również bardziej intuicyjne menu boczne, a także zaktualizował wytyczne dotyczące stron kategorii i tagów. Nowe narzędzie ułatwi rozpoczęcie optymalizacji sklepu. Zaprasza osoby zainteresowane do zapoznania się z tą nowością.

Oprócz tego, Yoast wprowadził ułatwienia w nawigacji za pomocą menu bocznego, dzięki czemu korzystanie z niego jest prostsze. Wprowadził też zasady dotyczące stron kategorii. Teraz wiedza jak optymalizować strony kolekcji jest bardziej skoncentrowana, a słowa mają mniejsze znaczenie. To doskonały moment, aby sprawdzić swoje strony kolekcji i upewnić się, że są zoptymalizowane dla maksymalnego efektu. Osoby zainteresowane mogą sprawdzić nową stronę przeglądu, logując się na platformie Shopify i wybierając Yoast app.
Komentarze (0) do "Przegląd Optymalizacji - Yoast SEO for Shopify ogłosił wprowadzenie nowej funkcji"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0