Z internetów

0
0
Yoast SEO for Shopify ogłosił wprowadzenie nowej funkcji - przeglądu optymalizacji. Nowe narzędzie pozwoli na szybkie zobaczenie ogólnego stanu wykonania SEO sklepu oraz wskazanie miejsc, które należy najpierw zoptymalizować. Yoast stworzył również bardziej intuicyjne menu boczne, a także zaktualizował wytyczne dotyczące stron kategorii i tagów. Nowe narzędzie ułatwi rozpoczęcie optymalizacji sklepu. Zaprasza osoby zainteresowane do zapoznania się z tą nowością.

Oprócz tego, Yoast wprowadził ułatwienia w nawigacji za pomocą menu bocznego, dzięki czemu korzystanie z niego jest prostsze. Wprowadził też zasady dotyczące stron kategorii. Teraz wiedza jak optymalizować strony kolekcji jest bardziej skoncentrowana, a słowa mają mniejsze znaczenie. To doskonały moment, aby sprawdzić swoje strony kolekcji i upewnić się, że są zoptymalizowane dla maksymalnego efektu. Osoby zainteresowane mogą sprawdzić nową stronę przeglądu, logując się na platformie Shopify i wybierając Yoast app.
Komentarze (0) do "Przegląd Optymalizacji - Yoast SEO for Shopify ogłosił wprowadzenie nowej funkcji"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0