Z internetów

0
0

W niedawnym wywiadzie Danny Sullivan, przedstawiciel Google, odniósł się do obaw związanych z preferowaniem dużych marek w wynikach wyszukiwania. Zaznaczył, że choć wielu użytkowników ma wrażenie, że eksponowane są przede wszystkim popularne strony, Google nie stawia na wielkość marki, a raczej na jakość i użyteczność dostarczanej treści. Sullivan przyznał, że uznaje frustrację właścicieli mniejszych serwisów i zapowiedział, że firma pracuje nad poprawą algorytmów, aby lepiej dostrzegały wartościowe zawartości publikowane przez niezależne witryny.

W kontekście tych wypowiedzi, warto zastanowić się nad własnymi strategiami obecności w internecie. Sullivan zachęca właścicieli mniejszych stron do skupienia się na rozwijaniu unikalnych i angażujących treści. Zainteresowani mogą zapoznać się z pełnym wywiadem, aby bliżej poznać podejście Google do tej istotnej kwestii.

Komentarze (0) do "Preferowanie dużych marek w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0