Z internetów

0
0

W niedawnym wywiadzie Danny Sullivan, przedstawiciel Google, odniósł się do obaw związanych z preferowaniem dużych marek w wynikach wyszukiwania. Zaznaczył, że choć wielu użytkowników ma wrażenie, że eksponowane są przede wszystkim popularne strony, Google nie stawia na wielkość marki, a raczej na jakość i użyteczność dostarczanej treści. Sullivan przyznał, że uznaje frustrację właścicieli mniejszych serwisów i zapowiedział, że firma pracuje nad poprawą algorytmów, aby lepiej dostrzegały wartościowe zawartości publikowane przez niezależne witryny.

W kontekście tych wypowiedzi, warto zastanowić się nad własnymi strategiami obecności w internecie. Sullivan zachęca właścicieli mniejszych stron do skupienia się na rozwijaniu unikalnych i angażujących treści. Zainteresowani mogą zapoznać się z pełnym wywiadem, aby bliżej poznać podejście Google do tej istotnej kwestii.

Komentarze (0) do "Preferowanie dużych marek w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0