Z internetów

0
0

W niedawnym wywiadzie Danny Sullivan, przedstawiciel Google, odniósł się do obaw związanych z preferowaniem dużych marek w wynikach wyszukiwania. Zaznaczył, że choć wielu użytkowników ma wrażenie, że eksponowane są przede wszystkim popularne strony, Google nie stawia na wielkość marki, a raczej na jakość i użyteczność dostarczanej treści. Sullivan przyznał, że uznaje frustrację właścicieli mniejszych serwisów i zapowiedział, że firma pracuje nad poprawą algorytmów, aby lepiej dostrzegały wartościowe zawartości publikowane przez niezależne witryny.

W kontekście tych wypowiedzi, warto zastanowić się nad własnymi strategiami obecności w internecie. Sullivan zachęca właścicieli mniejszych stron do skupienia się na rozwijaniu unikalnych i angażujących treści. Zainteresowani mogą zapoznać się z pełnym wywiadem, aby bliżej poznać podejście Google do tej istotnej kwestii.

Komentarze (0) do "Preferowanie dużych marek w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0