Z internetów

0
0

W niedawnym wywiadzie Danny Sullivan, przedstawiciel Google, odniósł się do obaw związanych z preferowaniem dużych marek w wynikach wyszukiwania. Zaznaczył, że choć wielu użytkowników ma wrażenie, że eksponowane są przede wszystkim popularne strony, Google nie stawia na wielkość marki, a raczej na jakość i użyteczność dostarczanej treści. Sullivan przyznał, że uznaje frustrację właścicieli mniejszych serwisów i zapowiedział, że firma pracuje nad poprawą algorytmów, aby lepiej dostrzegały wartościowe zawartości publikowane przez niezależne witryny.

W kontekście tych wypowiedzi, warto zastanowić się nad własnymi strategiami obecności w internecie. Sullivan zachęca właścicieli mniejszych stron do skupienia się na rozwijaniu unikalnych i angażujących treści. Zainteresowani mogą zapoznać się z pełnym wywiadem, aby bliżej poznać podejście Google do tej istotnej kwestii.

Komentarze (0) do "Preferowanie dużych marek w wynikach wyszukiwania"

Zainteresuje Cię też:

Niedziałające linki na stronie - jakie mogą być skutki

Opublikowano 23-10-2024 08:42:08
Na blogu "The Hoth Blog" opublikowano artykuł, który przedstawia istotę i skutki występowania uszkodzonych linków na stronach internetowych. Autorzy podkreślają, że linki, które prowadzą do nieistniej [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak tworzyć treści angażujące czytelników?

Opublikowano 23-10-2024 08:41:02
Nowa publikacja na blogu "Yoast SEO" skupia się na znaczeniu tworzenia treści konwersacyjnych, które angażują czytelników. Autorzy podkreślają, że dzisiejsi odbiorcy odrzucają zimne i formalne teksty, [...]
Czytaj całość 0 0 0