0
0
|
Prawie 100% konsumentów korzysta z opinii online podczas zakupów w internecie, a 63,6% sprawdza opinie na Google przed odwiedzeniem firmy
Dodane 12 Kwiecień, 2024 przez newsy
|
Według najnowszych danych, prawie 100% konsumentów korzysta z opinii online podczas zakupów w internecie, a 63,6% sprawdza opinie na Google przed odwiedzeniem firmy. To oznacza, że opinie online wpływają na decyzję zakupową. Dlatego warto wykorzystać je do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Warto również pamiętać, że odpowiednie reagowanie na negatywne opinie może pomóc w solidyfikowaniu reputacji firmy. Aby uzyskać więcej opinii na Google i referencji klientów, zespół Thrive Local może być dobrym rozwiązaniem. Zapoznaj się z pełną treścią artykułu, aby dowiedzieć się więcej.
Wniosek: Opinie online mogą stanowić doskonałe narzędzie do zwiększenia ruchu na stronie internetowej oraz utrzymania dobrej reputacji firmy.