Z internetów

0
0
Według najnowszych danych, prawie 100% konsumentów korzysta z opinii online podczas zakupów w internecie, a 63,6% sprawdza opinie na Google przed odwiedzeniem firmy. To oznacza, że opinie online wpływają na decyzję zakupową. Dlatego warto wykorzystać je do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Warto również pamiętać, że odpowiednie reagowanie na negatywne opinie może pomóc w solidyfikowaniu reputacji firmy. Aby uzyskać więcej opinii na Google i referencji klientów, zespół Thrive Local może być dobrym rozwiązaniem. Zapoznaj się z pełną treścią artykułu, aby dowiedzieć się więcej.

Wniosek: Opinie online mogą stanowić doskonałe narzędzie do zwiększenia ruchu na stronie internetowej oraz utrzymania dobrej reputacji firmy.
Komentarze (0) do "Prawie 100% konsumentów korzysta z opinii online podczas zakupów w internecie, a 63,6% sprawdza opinie na Google przed odwiedzeniem firmy"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0