Z internetów

0
0
Praktyczne wykorzystanie modeli językowych do skalowania treści w sklepach e-commerce było tematem wystąpienia podczas konferencji Kulturalnie o SEO 2024. OBI, znany sklep DIY, zdaje sobie sprawę ze znaczenia contentu dla SEO, szczególnie w kontekście efektu ROPO. Badania przeprowadzone przez OBI wykazały, że wiele osób planuje obejrzeć lub kupić oglądany online produkt w sklepie stacjonarnym. Dlatego zespół OBI skupia się na regularnej publikacji użytecznej treści, takiej jak poradniki i kompendia wiedzy, aby przyciągnąć klientów do sklepu. Wyzwaniem jest jednak przygotowanie tak rozbudowanej strony za pomocą tylko wewnętrznego zespołu, dlatego OBI nawiązało współpracę z agencją Performance Media. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na blogu Senuto.
Komentarze (0) do "Praktyczne wykorzystanie modeli językowych do skalowania treści w sklepach e-commerce "

Zainteresuje Cię też:

Atrybuty HTML w SEO - czy to ma znaczenie?

Opublikowano 16-09-2024 09:49:10
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to jedna z najważniejszych części technicznego SEO. Dzięki wykorzystywaniu elementów HTML specjaliści od SEO są w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak tworzyć dobrej jakości treść

Opublikowano 16-09-2024 09:48:35
Sukces w SEO zależy od dostarczenia odbiorcom treści najwyższej jakości. Wielkie pytanie brzmi: Co dokładnie oznacza "najwyższa jakość"? Treść ma wiele znaczeń. W dziedzinie marketingu cyfrowego oz [...]
Czytaj całość 0 0 0