Z internetów

0
0
Praktyczne wykorzystanie modeli językowych do skalowania treści w sklepach e-commerce było tematem wystąpienia podczas konferencji Kulturalnie o SEO 2024. OBI, znany sklep DIY, zdaje sobie sprawę ze znaczenia contentu dla SEO, szczególnie w kontekście efektu ROPO. Badania przeprowadzone przez OBI wykazały, że wiele osób planuje obejrzeć lub kupić oglądany online produkt w sklepie stacjonarnym. Dlatego zespół OBI skupia się na regularnej publikacji użytecznej treści, takiej jak poradniki i kompendia wiedzy, aby przyciągnąć klientów do sklepu. Wyzwaniem jest jednak przygotowanie tak rozbudowanej strony za pomocą tylko wewnętrznego zespołu, dlatego OBI nawiązało współpracę z agencją Performance Media. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na blogu Senuto.
Komentarze (0) do "Praktyczne wykorzystanie modeli językowych do skalowania treści w sklepach e-commerce "

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0