Z internetów

0
0

Niezależnie od tego, czy wierzysz, czy nie, automatyzacja PPC istniała już długo przed pojawieniem się ChatGPT. Jednak z wzniesieniem się popularności sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i automatyzacji - gdzie zostaje zarządzanie PPC? Pozostanie wiernym i sprawdzonym ręcznym zarządzaniem PPC może ograniczać efektywność i marże. Jednak warstwowa automatyzacja PPC nie dotyczy wyłącznie profesjonalistów. Niezależnie od tego, czy zarządzasz jednym kontem, czy 10 kontami, obecność elementu ludzkiego obok automatyzacji może być kluczem do sukcesu.

Komentarze (0) do "PPC automation layering: jak osiągnąć więcej z Google Ads"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0