Z internetów

0
0

Niezależnie od tego, czy wierzysz, czy nie, automatyzacja PPC istniała już długo przed pojawieniem się ChatGPT. Jednak z wzniesieniem się popularności sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i automatyzacji - gdzie zostaje zarządzanie PPC? Pozostanie wiernym i sprawdzonym ręcznym zarządzaniem PPC może ograniczać efektywność i marże. Jednak warstwowa automatyzacja PPC nie dotyczy wyłącznie profesjonalistów. Niezależnie od tego, czy zarządzasz jednym kontem, czy 10 kontami, obecność elementu ludzkiego obok automatyzacji może być kluczem do sukcesu.

Komentarze (0) do "PPC automation layering: jak osiągnąć więcej z Google Ads"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0