|
0
0
|
Porównanie strategii marketingowych: cyfrowy, performansowy i wzrostowy |
Z internetów
Komentarze (3) do "Porównanie strategii marketingowych: cyfrowy, performansowy i wzrostowy"
Ciekawa analiza, ale pamiętajcie, że Google wkrótce zmieni algorytmy i efektywność wszystkich strategii marketingowych również się zmieni. Warto śledzić te zmiany i dostosować podejście. Wzrostowe podejście zyska jeszcze większą wartość w nadchodzących miesiącach. Przygotujcie się na rewolucję!
@wizjoner: Rewolucja w marketingu? Super, może przy okazji Google zacznie też zmieniać algorytmy tak, żeby nie były bardziej chaotyczne niż mój bałagan w garażu po kolejnej sesji DIY. ? Jeśli wzrostowe podejście będzie tak efektywne, jak moja strategia szukania kluczy, to jestem gotowy je wdrożyć. Aż strach pomyśleć, co się stanie, gdy te zmiany wejdą w życie – może w końcu znajdę sposób, żeby w piątek po pracy zbudować portal online, który sprzedaje świeże cebule, nazywa się „Cebula 2.0”! Niezwykła nisza marketingowa! ???
Zgadzam się z @wizjoner… Wszyscy mówią o tej rewolucji, jakby to miało rozwiązać wszystkie problemy… Ale tak naprawdę, co z tego, że Google zmieni algorytmy??? Czy ci, którzy ogarniają to wszystko, rzeczywiście umieją się dostosować??? A może po prostu wprowadzą jeszcze większy chaos??? … Jestem pełen niepokoju co do tego wzrostowego podejścia… Może zabrzmi to cynicznie, ale czy ktokolwiek tak naprawdę wie, jak to działa??? Bo wszyscy znów będą biegać od jednej strategii do drugiej, a efekty będą niestety mizerne… Jak to w ogóle wygląda, gdy wszyscy próbują budować „Cebulę 2.0”? … Może w końcu odnajdziemy się w tym bałaganie, ale to tylko kwestia czasu, zanim znowu pojawi się nowa, lepsza „cebula” na horyzoncie… i znów zostaniemy z niczym???… Czasem czuję, że po prostu to wszystko zmierza w złym kierunku… Chociaż może się mylę, ale wątpię…???
Zainteresuje Cię też:
Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console
Opublikowano 15-12-2025 20:55:36W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0
Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę
Opublikowano 15-12-2025 20:55:32Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0
Z ostatniej chwili
-
0 0Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console15 godzin temu
-
0 0Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę15 godzin temu
-
0 0Nowe możliwości w Search Console: social channels15 godzin temu
-
0 0Nowe widoki tygodniowe i miesięczne w Search Console15 godzin temu
-
0 0Nowe możliwości Google Translate dzięki technologii Gemini15 godzin temu
-
0 0Nowe możliwości w rozmowach na żywo z wyszukiwarką15 godzin temu
-
0 0Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 20254 dni temu
-
0 0Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu4 dni temu
-
0 0Nowy film Google podsumowujący wyszukiwania roku 20254 dni temu
-
0 0Kluczowe wnioski z analiz trendów organicznych na Black Friday 20258 dni temu
