Z internetów

0
0

Według bloga "Search Engine Journal", jedną z najlepszych strategii local SEO, która może pomóc każdej lokalnej firmie w osiągnięciu wyższej pozycji w wynikach Google i przyciągnięciu lokalnych klientów, jest zgłoszenie i optymalizacja profilu firmy w Google Business Profile.

Należy jednak pamiętać, że samo zgłoszenie profilu to tylko pierwszy krok - trzeba go optymalizować, regularnie sprawdzać i aktualizować informacje, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Warto również wiedzieć, że nie tylko firma może wprowadzać zmiany do profilu w Google Business Profile - użytkownicy również mogą zmieniać adres, godziny otwarcia, dodawać zdjęcia, wystawiać opinie i wiele więcej. Dlatego tak ważne jest regularne sprawdzanie profilu, aby upewnić się, że nie zostały wprowadzone nieprawidłowe zmiany.

Zainteresowanych tematem zachęcamy do zapoznania się z pełnym poradnikiem na blogu "Search Engine Journal" o tym, jak zarządzać profilem firmy w Google Business Profile.

Komentarze (0) do "Poradnik lokalnego SEO"

Zainteresuje Cię też:

Yoast SEO - łatwiejszy sposób monitorowania wydajności ich strony internetowej

Opublikowano 19-12-2024 08:40:41
Nowa funkcjonalność dashboardu Yoast SEO przynosi użytkownikom łatwiejszy sposób monitorowania wydajności ich strony internetowej. Dzięki zintegrowanym metrykom w jednym miejscu, korzystający z tego n [...]
Czytaj całość 0 0 0

15 narzędzi do tworzenia treści za pomocą sztucznej inteligencji

Opublikowano 19-12-2024 08:39:53
Na blogu przybliżono piętnaście narzędzi do tworzenia treści za pomocą sztucznej inteligencji, które mogą wzbogacić każde stanowisko związane z technologią. Autorka, Louise Linehan, przedstawia zarówn [...]
Czytaj całość 0 0 0