Z internetów

0
0

News o długo wyczekiwanych poprawkach i nowościach w Google Analytics 4. Wśród najważniejszych zmian znajdują się możliwość korzystania z wielu wymiarów i danych e-commerce w kreatorze raportów niestandardowych, automatyczny import list odbiorców z GA4 do Ad Manager oraz dostępny od razu dla wszystkich użytkowników raport odbiorców. Dodano również nowe typy dopasowania filtrów, modelowanie behawioralne w sekcjach "eksplorowanie" i "raporty ścieżek" oraz możliwość połączenia GA4 z AdSense. Inne zmiany to nowe rekomendacje dotyczące trybu uzyskiwania zgody, eksport danych o użytkownikach do Big Query, nowy raport ścieżki "Ścieżka do płatności" i suwak pozwalający na wybór uwzględnienia Google Signals w tożsamości na potrzeby raportowania. Te zmiany są oceniane bardzo pozytywnie przez większość użytkowników. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem na blogu "Blog Sempai", aby dowiedzieć się więcej szczegółów.

Komentarze (0) do "Poprawki w Google Analytics 4, które przynoszą szereg nowych funkcjonalności dla użytkowników"

Zainteresuje Cię też:

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Zintegrowane dane SEO dzięki integracji Site Kit z Yoast

Opublikowano 04-06-2025 09:34:09
Nowe rozwiązanie wprowadzone przez Yoast rewolucjonizuje podejście do zarządzania widocznością w internecie. Użytkownicy mogą teraz korzystać z pełnej integracji danych analitycznych z Site Kit od Goo [...]
Czytaj całość 0 0 0