Z internetów

0
0
Według najnowszego badania opublikowanego na blogu "Diggity Marketing Blog", poprawa problemów związanych z optymalizacją strony i aktualizacja istniejącej treści na bardziej przyjazną dla użytkownika przynosi ogromne zyski. Klientom, którym przeprowadzono te działania, przyniosły one aż 2550% wzrostu miesięcznej liczby zaangażowanych użytkowników. Jak to było możliwe? Najważniejszym czynnikiem okazało się aktualizowanie treści z myślą o użytkownikach. Jest to jeszcze ważniejsze teraz, gdy Google wprowadziło do swojego algorytmu przyjazną treści aktualizację. Warto zapoznać się z pełnym przypadkiem studium w celu zrozumienia szczegółów oraz wyników tej strategii.
Komentarze (0) do "Poprawa problemów optymalizacyjnych i aktualizacja treści przynosi ogromne zyski"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0