Z internetów

0
0
Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe oparte na sztucznej inteligencji (AI) oraz partnerstwa pomiarowe, które mają poprawić wyniki i bezpieczeństwo marek dla reklamodawców.

Pinterest inwestuje znaczące środki w rozwój technologii generatywnej sztucznej inteligencji w celu stworzenia bardziej atrakcyjnych i spersonalizowanych formatów reklamowych oraz automatyzacji optymalizacji kampanii.

Zapoznaj się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej o nowych narzędziach reklamowych opartych na sztucznej inteligencji na platformie Pinterest.
Komentarze (0) do "Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe oparte na sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Semrush przejmuje Search Engine Land

Opublikowano 18-10-2024 07:14:50
Wczoraj ogłoszono przejęcie Search Engine Land przez firmę Semrush, specjalizującą się w narzędziach marketingowych. Jenise, CEO Search Engine Journal, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czarny Piątek 2024 - wyzwania

Opublikowano 18-10-2024 07:13:44
Zbliżający się Czarny Piątek 2024 stawia przed sprzedawcami internetowymi szereg wyzwań, a przygotowanie odpowiednich audytów stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Artykuł opublikowany na blogu [...]
Czytaj całość 0 0 0