Z internetów

0
0
Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe oparte na sztucznej inteligencji (AI) oraz partnerstwa pomiarowe, które mają poprawić wyniki i bezpieczeństwo marek dla reklamodawców.

Pinterest inwestuje znaczące środki w rozwój technologii generatywnej sztucznej inteligencji w celu stworzenia bardziej atrakcyjnych i spersonalizowanych formatów reklamowych oraz automatyzacji optymalizacji kampanii.

Zapoznaj się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej o nowych narzędziach reklamowych opartych na sztucznej inteligencji na platformie Pinterest.
Komentarze (0) do "Pinterest wprowadza nowe narzędzia reklamowe oparte na sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0