Z internetów

0
0
Pinterest udostępnił informacje na temat działania swojego algorytmu, jednocześnie ostrzegając przed nadmiernym poleganiem na zaangażowaniu użytkowników. Platforma podkreśliła, że nadmierne poleganie na zaangażowaniu w rankingu treści może prowadzić do negatywnego doświadczenia użytkownika, dlatego proponuje wykorzystanie sygnałów niezaangażowania jako rozwiązanie.
Komentarze (0) do "Pinterest udostępnił informacje na temat działania swojego algorytmu"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0