Z internetów

0
0

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez BrightEdge, ruch na stronie Perplexity AI został zwiększony o 40% od stycznia tego roku. Platforma Perplexity AI, będąca kombinacją wyszukiwarki i chatbota, przyciąga użytkowników interesujących się nowatorskimi rozwiązaniami w dziedzinie sztucznej inteligencji.

Najważniejsze odkrycie, wynikające z badań, to fakt, że Perplexity AI oferuje więcej odnośników do stron internetowych niż konkurencja. To świetna wiadomość dla branży marketingu internetowego, która znowu znajduje się w sytuacji, w której była ponad dwie dekady temu, kiedy pojawił się Google. Autorzy badania podkreślają, że jesteśmy teraz na etapie testowania różnych strategii i działań, podobnie jak w przeszłości. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej o innowacyjnych możliwościach Perplexity AI.

Komentarze (0) do "Perplexity AI zyskuje na popularności - wyszukiwarka czy chatbot?"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0