Z internetów

0
0

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez BrightEdge, ruch na stronie Perplexity AI został zwiększony o 40% od stycznia tego roku. Platforma Perplexity AI, będąca kombinacją wyszukiwarki i chatbota, przyciąga użytkowników interesujących się nowatorskimi rozwiązaniami w dziedzinie sztucznej inteligencji.

Najważniejsze odkrycie, wynikające z badań, to fakt, że Perplexity AI oferuje więcej odnośników do stron internetowych niż konkurencja. To świetna wiadomość dla branży marketingu internetowego, która znowu znajduje się w sytuacji, w której była ponad dwie dekady temu, kiedy pojawił się Google. Autorzy badania podkreślają, że jesteśmy teraz na etapie testowania różnych strategii i działań, podobnie jak w przeszłości. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej o innowacyjnych możliwościach Perplexity AI.

Komentarze (0) do "Perplexity AI zyskuje na popularności - wyszukiwarka czy chatbot?"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0