Z internetów

0
0

Performance Max, nowa jednostka reklamowa Google, wzbudza kontrowersje wśród specjalistów od SEO. Jest ona odpowiedzią na konkurencyjne rozwiązanie Bing w beta testach. Performance Max oferuje możliwość współpracy wszystkich jednostek reklamowych Google (Search, Shopping, Display, Video, Email, Maps) w celu osiągnięcia jednego kluczowego wskaźnika efektywności (KPI), na przykład zamówień w sklepie internetowym lub wizyt w sklepie stacjonarnym. Jednak brak przejrzystości w działaniu tej jednostki, zwłaszcza w kontekście pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania, budzi wątpliwości niektórych ekspertów. Czy Performance Max faktycznie koliduje z innymi jednostkami reklamowymi Google? Dowiedz się więcej, czytając ten artykuł!

Komentarze (0) do "Performance Max - nowa jednostka reklamowa Google"

Zainteresuje Cię też:

Jak efektywnie planować pracę asystentów AI w praktyce?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:03
Nowa publikacja na blogu Sprawny Marketing skupia się na planowaniu pracy asystentów sztucznej inteligencji. Autor, Paweł Tkaczyk, przedstawia innowacyjne podejścia wykorzystujące AI w różnych sektora [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak rozpoznać i naprawić kanibalizację słów kluczowych

Opublikowano 27-06-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Diggity Marketing Blog poruszono zagadnienie kanibalizacji słów kluczowych, które może znacząco wpływać na wyniki SEO stron internetowych. Autorzy przedstawili skuteczne m [...]
Czytaj całość 0 0 0