Z internetów

0
0

Performance Max, nowa jednostka reklamowa Google, wzbudza kontrowersje wśród specjalistów od SEO. Jest ona odpowiedzią na konkurencyjne rozwiązanie Bing w beta testach. Performance Max oferuje możliwość współpracy wszystkich jednostek reklamowych Google (Search, Shopping, Display, Video, Email, Maps) w celu osiągnięcia jednego kluczowego wskaźnika efektywności (KPI), na przykład zamówień w sklepie internetowym lub wizyt w sklepie stacjonarnym. Jednak brak przejrzystości w działaniu tej jednostki, zwłaszcza w kontekście pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania, budzi wątpliwości niektórych ekspertów. Czy Performance Max faktycznie koliduje z innymi jednostkami reklamowymi Google? Dowiedz się więcej, czytając ten artykuł!

Komentarze (0) do "Performance Max - nowa jednostka reklamowa Google"

Zainteresuje Cię też:

Utrata profilu Google Business Profile - historia z konsultingiem online

Opublikowano 28-10-2025 14:58:15
Właściciel agencji marketingowej i konsultant SEO, Szymon Słowik, podzielił się niepokojącym doświadczeniem związanym z zarządzaniem swoim profilem w Google Business Profile. Po latach prowadzenia dzi [...]
Czytaj całość 0 0 0

Granice między wynikami naturalnymi a reklamami w Google stają się coraz bardziej zatarte

Opublikowano 24-09-2025 17:43:00
Google wprowadza zmiany, które znacząco wpływają na sposób prezentacji wyników wyszukiwania. Reklamy stały się o wiele bardziej podobne do organicznych wyników, co budzi niepokój wśród specjalistów SE [...]
Czytaj całość 0 0 0