Z internetów

0
0
PayPal, lider na rynku płatności cyfrowych, planuje stworzyć sieć reklamową wykorzystującą gromadzone dane na temat zakupów i nawyków konsumenckich. Dzięki temu, reklamodawcy będą mogli docierać do około 400 milionów użytkowników PayPal z personalizowanymi promocjami i reklamami opartymi na ich historii transakcji. To oznacza, że reklamodawcy będą mieli możliwość skutecznego targetowania reklam na różnych platformach, co może zainteresować branżę. PayPal zamierza również zatrudnić do tego celu specjalistów z doświadczeniem w reklamie i rozwoju produktów. Jest to kolejny przykład na wykorzystanie danych klientów w celach reklamowych przez firmy finansowe. Warto jednak zastanowić się, czy ta działalność reklamowa PayPala przyniesie znaczące korzyści finansowe, zważając na kłopoty, z jakimi ostatnio zmaga się firma w postaci zwolnień i obniżki prognoz zysków na ten rok. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na temat tego planu PayPala.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na temat tego planu PayPala, który zamierza stworzyć sieć reklamową wykorzystującą gromadzone dane na temat zakupów i nawyków konsumenckich. To oznacza, że reklamodawcy będą mogli docierać do około 400 milionów użytkowników PayPal z personalizowanymi promocjami i reklamami opartymi na ich historii transakcji. Warto zauważyć, że tym samym PayPal dołącza do grona firm finansowych korzystających z danych klientów w celach reklamowych. Czy ta nowa działalność PayPala przyniesie oczekiwane korzyści w kontekście ostatnich problemów finansowych firmy?
Komentarze (0) do "PayPal planuje stworzyć sieć reklamową wykorzystującą gromadzone dane na temat zakupów i nawyków konsumenckich"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego blogowanie jest kluczowe dla widoczności SEO i angażowania użytkowników

Opublikowano 03-06-2025 08:54:52
W obliczu rosnącej dominacji mediów społecznościowych, wiele firm zapomina o sile, jaką niesie ze sobą blogowanie. Mimo zmieniających się trendów, publikowanie wartościowych treści na firmowych blogac [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowość w SEO: Yoast AI Optimize dostępny w Classic Editor

Opublikowano 03-06-2025 08:54:46
Nowa funkcjonalność o nazwie Yoast AI Optimize została wprowadzona do klasycznego edytora WordPress. Dzięki niej użytkownicy mogą teraz korzystać z inteligentnych sugestii SEO w czasie rzeczywistym, c [...]
Czytaj całość 0 0 0