Z internetów

0
0
PayPal, lider na rynku płatności cyfrowych, planuje stworzyć sieć reklamową wykorzystującą gromadzone dane na temat zakupów i nawyków konsumenckich. Dzięki temu, reklamodawcy będą mogli docierać do około 400 milionów użytkowników PayPal z personalizowanymi promocjami i reklamami opartymi na ich historii transakcji. To oznacza, że reklamodawcy będą mieli możliwość skutecznego targetowania reklam na różnych platformach, co może zainteresować branżę. PayPal zamierza również zatrudnić do tego celu specjalistów z doświadczeniem w reklamie i rozwoju produktów. Jest to kolejny przykład na wykorzystanie danych klientów w celach reklamowych przez firmy finansowe. Warto jednak zastanowić się, czy ta działalność reklamowa PayPala przyniesie znaczące korzyści finansowe, zważając na kłopoty, z jakimi ostatnio zmaga się firma w postaci zwolnień i obniżki prognoz zysków na ten rok. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na temat tego planu PayPala.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na temat tego planu PayPala, który zamierza stworzyć sieć reklamową wykorzystującą gromadzone dane na temat zakupów i nawyków konsumenckich. To oznacza, że reklamodawcy będą mogli docierać do około 400 milionów użytkowników PayPal z personalizowanymi promocjami i reklamami opartymi na ich historii transakcji. Warto zauważyć, że tym samym PayPal dołącza do grona firm finansowych korzystających z danych klientów w celach reklamowych. Czy ta nowa działalność PayPala przyniesie oczekiwane korzyści w kontekście ostatnich problemów finansowych firmy?
Komentarze (0) do "PayPal planuje stworzyć sieć reklamową wykorzystującą gromadzone dane na temat zakupów i nawyków konsumenckich"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0