Z internetów

0
0

Nowy produkt SEO firmy Builtvisible - Builtvisible Forecaster - rozwiązuje dwie główne trudności w prognozowaniu SEO. Po pierwsze, narzędzie zapewnia możliwość wyjaśnienia algorytmu prognozowego, co jest niezwykle ważne, aby przekonać kierownictwo firmy do jego użycia. Jeżeli nie ma zaufania, nie ma inwestycji, a marka staje się zbyt uzależniona od płatnych mediów, a koszty zaangażowania w reklamę na wynikach wyszukiwania rosną. Po drugie, Builtvisible Forecaster poradził sobie z wyzwaniem skali. Działania organicznego marketingu są bardziej narażone na wpływ zewnętrznych wydarzeń niż inne kanały marketingowe, dlatego modelowanie efektów każdego takiego zdarzenia może być procesem o dużym stopniu skomplikowania.

Nowa wersja narzędzia Builtvisible Forecaster ma na celu rozwiązanie tych problemów. Zintegrowany algorytm NeuralProphet pozwala modelować wpływ czynników takich jak sezonowość, czynniki zewnętrzne i istotne wydarzenia. Przewidywane efekty dotyczą KPI spółki, a nie tylko wskazówek dla poszczególnych kanałów. NeuralProphet korzysta z sieci neuronowych, dzięki czemu można w modelu uwzględnić znacznie więcej czynników wpływających na wyniki wyszukiwania organicznego. Zdobycie wiedzy na temat możliwości SEO, sposobów ich osiągnięcia oraz korzyści, jakie przyniesie to w dłuższej perspektywie, stanowi konkurencyjną przewagę dla marketerów.

Komentarze (0) do "Nowy produkt SEO firmy Builtvisible - Builtvisible Forecaster"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0