0
0
|
Nowy produkt SEO firmy Builtvisible - Builtvisible Forecaster |
Nowy produkt SEO firmy Builtvisible - Builtvisible Forecaster - rozwiązuje dwie główne trudności w prognozowaniu SEO. Po pierwsze, narzędzie zapewnia możliwość wyjaśnienia algorytmu prognozowego, co jest niezwykle ważne, aby przekonać kierownictwo firmy do jego użycia. Jeżeli nie ma zaufania, nie ma inwestycji, a marka staje się zbyt uzależniona od płatnych mediów, a koszty zaangażowania w reklamę na wynikach wyszukiwania rosną. Po drugie, Builtvisible Forecaster poradził sobie z wyzwaniem skali. Działania organicznego marketingu są bardziej narażone na wpływ zewnętrznych wydarzeń niż inne kanały marketingowe, dlatego modelowanie efektów każdego takiego zdarzenia może być procesem o dużym stopniu skomplikowania.
Nowa wersja narzędzia Builtvisible Forecaster ma na celu rozwiązanie tych problemów. Zintegrowany algorytm NeuralProphet pozwala modelować wpływ czynników takich jak sezonowość, czynniki zewnętrzne i istotne wydarzenia. Przewidywane efekty dotyczą KPI spółki, a nie tylko wskazówek dla poszczególnych kanałów. NeuralProphet korzysta z sieci neuronowych, dzięki czemu można w modelu uwzględnić znacznie więcej czynników wpływających na wyniki wyszukiwania organicznego. Zdobycie wiedzy na temat możliwości SEO, sposobów ich osiągnięcia oraz korzyści, jakie przyniesie to w dłuższej perspektywie, stanowi konkurencyjną przewagę dla marketerów.