Z internetów

0
0

Marketing KPIs: 30 Metrics for Every Marketing Role - nowy poradnik dla osób zajmujących się marketingiem. Autor artykułu podkreśla, że ważne jest, aby wybierać wskaźniki kluczowej wydajności (KPI) dostosowane do swojej roli. Inne osoby odpowiedzialne za marketing będą miały różne poziomy szczegółowości w swoich KPI. Wskazane jest mierzenie tego, co chce się poprawić oraz koncentracja na KPI, które można wpływać bezpośrednio. Artykuł zachęca do prostoty w śledzeniu KPI, sugerując, że nie potrzeba monitorować 37 różnych wskaźników kluczowej wydajności, ale wystarczy kilka dla każdego działu, aby osiągnąć postęp tam, gdzie to jest istotne. Zaprasza do zapoznania się z artykułem, aby dowiedzieć się więcej na temat KPI w marketingu.

Komentarze (0) do "Nowy poradnik dla osób zajmujących się marketingiem"

Zainteresuje Cię też:

W najnowszym wpisie na blogu przedstawiono dziesięć kreatywnych kampanii reklamowych z okazji Halloween

Opublikowano 12-10-2024 09:36:33
W najnowszym wpisie na blogu przedstawiono dziesięć kreatywnych kampanii reklamowych z okazji Halloween, które przyciągnęły uwagę w 2023 roku. Wśród wyróżnionych marek znalazły się takie giganty jak M [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najlepsze prezentacje I Love Marketing

Opublikowano 12-10-2024 09:34:10
W najnowszym wpisie na blogu "Sprawny Marketing" zaprezentowano zestawienie 25 najlepszych prezentacji z dotychczasowych edycji konferencji I Love Marketing & Technology. W ciągu 17 lat odbyło się 700 [...]
Czytaj całość 0 0 0