Z internetów

0
0
Podczas wykładu na wydarzeniu Google Marketing Live zaprezentowano nowe wyniki wyszukiwania wizualnego napędzanej przez sztuczną inteligencję, które zawierają reklamy, które angażują użytkowników w kontekście wyszukiwania z pomocą AI. Granica między wynikami wyszukiwania generowanymi przez AI a reklamami staje się coraz bardziej niewyraźna.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem na stronie bloga "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Nowy Google Search Ads przypominają aplikację z asystentem AI"

Zainteresuje Cię też:

Atrybuty HTML w SEO - czy to ma znaczenie?

Opublikowano 16-09-2024 09:49:10
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to jedna z najważniejszych części technicznego SEO. Dzięki wykorzystywaniu elementów HTML specjaliści od SEO są w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak tworzyć dobrej jakości treść

Opublikowano 16-09-2024 09:48:35
Sukces w SEO zależy od dostarczenia odbiorcom treści najwyższej jakości. Wielkie pytanie brzmi: Co dokładnie oznacza "najwyższa jakość"? Treść ma wiele znaczeń. W dziedzinie marketingu cyfrowego oz [...]
Czytaj całość 0 0 0