Z internetów

0
0
Podczas wykładu na wydarzeniu Google Marketing Live zaprezentowano nowe wyniki wyszukiwania wizualnego napędzanej przez sztuczną inteligencję, które zawierają reklamy, które angażują użytkowników w kontekście wyszukiwania z pomocą AI. Granica między wynikami wyszukiwania generowanymi przez AI a reklamami staje się coraz bardziej niewyraźna.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym tekstem na stronie bloga "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Nowy Google Search Ads przypominają aplikację z asystentem AI"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0