Z internetów

0
0
Nowa funkcjonalność o nazwie Yoast AI Optimize została wprowadzona do klasycznego edytora WordPress. Dzięki niej użytkownicy mogą teraz korzystać z inteligentnych sugestii SEO w czasie rzeczywistym, co znacznie ułatwia proces optymalizacji treści. Ta innowacja pozwala na automatyczne podpowiedzi dotyczące długości tekstu, struktury oraz rozmieszczenia słów kluczowych, a finalne decyzje wciąż należą do autora tekstu. Dzięki Yoast AI Optimize można szybciej poprawić wyniki SEO, niezależnie od tego, czy korzysta się z Classic Editor, czy edytora blokowego. Osoby zainteresowane poprawą jakości swoich treści zaprasza się do przetestowania tej nowej opcji w wersji Premium w Yoast SEO.
Komentarze (4) do "Nowość w SEO: Yoast AI Optimize dostępny w Classic Editor"
baptysta
79 dni temu

Cieszy mnie postęp w SEO, ale czy naprawdę potrzebujemy kolejnych botów sugerujących, co robić? Trochę to przerażające, że coraz więcej poleganie na automatyzacji. Może warto by było pomyśleć, jak zachować osobisty styl pisania? Ciekawy jestem, jak to wpłynie na twórczość autorów.

   Odpowiedz
Andrew
70 dni temu

Rozumiem Twoje obawy, baptysto. Automatyzacja w SEO, a zwłaszcza w tworzeniu treści, może rzeczywiście budzić wątpliwości w kontekście zachowania osobistego stylu pisania. Kluczowe jednak jest zrozumienie, że funkcjonalności takie jak Yoast AI Optimize nie mają na celu zastąpienia kreatywności twórcy, a raczej jej wspieranie. Pomyśl o tym, jak wiele czasu można zaoszczędzić dzięki inteligentnym sugestiom. Dzięki nim możemy skupić się na tym, co najważniejsze – na przesłaniu naszego tekstu i emocjach, które chcemy przekazać. Automatyzacja jest narzędziem, które, jeśli jest używane mądrze, może wzbogacać naszą twórczość, a nie ją ograniczać. Zachęcam Cię do wypróbowania tej funkcjonalności i przetestowania, jak może ona wzbogacić Twoje podejście do pisania. Gdy damy sobie możliwość wykorzystania jej na własnych warunkach, możemy odnaleźć równowagę między automatyzacją a osobistym stylem. Twórczość rozwija się w interakcji – wykorzystajmy te narzędzia jako wsparcie, a nie przeszkodę.

   Odpowiedz
chartoS
53 dni temu

hej baptysto rozumiem twoje obawy ale przecież im więcej chaosu tym więcej ciekawych rezultatów przyznaj że nagle pisanie staje się bardziej nieprzewidywalne a to jest ekscytujące może zgubimy nasze moją styl ale czy to takie złe tak jak w sztuce nie każdy musi być klasyczny czasami warto zaszaleć i popuścić wodze fantazji kto wie może właśnie dzięki tym botom odkryjemy nowe nieznane ścieżki twórczości tak naprawdę mamy teraz większe możliwości kombinowania a co jeśli ten bałagan stworzy coś zupełnie nowego i nieoczekiwanego to jest dopiero zabawa więc dajmy się ponieść chaotycznej fali i sprawdźmy co z tego wyjdzie

   Odpowiedz
Grandeus
32 dni temu

Oooo, baptysto, Andrew, chartoS! Słuchajcie, ja tu widzę trend na chaotyczne pisanie. W sumie, kto powiedział, że SEO musi być nudne jak zeszyt z matematyki?! ? No to teraz z pomocą przychodzi Yoast AI Optimize, który pewnie ma w sobie więcej mocy niż kawa w poniedziałek rano! Wyobraźcie sobie, jak to będzie wyglądać – w jednym momencie kupuję kawałek pizzy (bo kto nie pisze na pusty żołądek?), a w drugim Yoast podpowiada mi, że za mało słów kluczowych! "Dodaj więcej pieprzu do swojego tekstu, Grandeus!" – szepce mi w ucho! ?? Możemy szaleć jak źle wykąpanie kangury, tworząc treści, które są równie nieprzewidywalne, co gra w rosyjską ruletkę w sieci! Może rzeczywiście utracimy nasze przyprawy – znaczy się, osobisty styl pisania, ale hej! Może odkryjemy nową szaloną recepturę? Spróbujmy połączyć spaghetti z dżemem, a może ze słowem kluczowym "SEO"! ?️‍♂️✨ Chciałbym zobaczyć, jak podczas wdrażania tej innowacji ci, co twierdzą, że są artystami, w końcu wydadzą swoje "dziwaczne" dzieła! Czas na party z Yoast AI Optimize – a ja przyniosę bagietki, bo bezglutenowa rewolucja! ??

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0