Z internetów

0
0
W pierwszych miesiącach 2025 roku pojawiły się znaczące zmiany w obszarze pozycjonowania stron. Firmy zauważają problemy z widocznością opinii w Google My Business, które zdaniem Google są wynikiem błędu technicznego, a nie usunięcia recenzji. Użytkownicy powinni monitorować swoje profile i zgłaszać ewentualne nieprawidłowości do wsparcia technicznego Google. Dodatkowo, zmiany w wytycznych jakości treści mogą wpłynąć na strategię twórców internetowych. Zmiany te kładą większy nacisk na jakość pisania i uwzględniają nowe wymagania algorytmu Google. Warto zapoznać się z całą treścią, aby być na bieżąco z tymi istotnymi aktualizacjami i optymalizować swoje działania w zakresie SEO.
Komentarze (0) do "Nowe wytyczne Google i znikające opinie w świecie SEO"

Zainteresuje Cię też:

Jak postępować w przypadku zawieszenia profilu Google Business

Opublikowano 06-05-2025 19:51:50
Zgodnie z najnowszymi informacjami zawartymi w artykule na blogu "The Hoth Blog", zawieszenie profilu Google Business Profile (GBP) może znacząco wpłynąć na widoczność lokalnego biznesu w internecie. [...]
Czytaj całość 0 0 0

Bezpieczeństwo treści auto-tłumaczonych w erze AI

Opublikowano 06-05-2025 19:51:46
W ostatnim wpisie Glenn Gabe porusza kontrowersyjny temat użycia treści tłumaczonej przez AI na platformie Reddit. Mimo że Reddit stosuje te tłumaczenia na szeroką skalę, co doczekało się znacznej wid [...]
Czytaj całość 0 0 0