Z internetów

0
0

W ostatnich aktualizacjach dokumentacji Google Search Central znalazły się nowe wytyczne dotyczące formatowania parametrów URL. Udoskonalenie to polega na przeniesieniu wskazówek dotyczących nawigacji do ogólnych zasad dotyczących struktury URL, co znacznie ułatwia ich odnalezienie. Nowa dokumentacja zaleca m.in. używanie znaków równości do oddzielania par klucz-wartość oraz ampersandów do łączenia wielu parametrów.

Znaczenie prawidłowego formatowania parametrów jest kluczowe, zwłaszcza w przypadku stron e-commerce, ponieważ wpływa na wydajność indeksowania i może pomóc w uniknięciu powszechnych problemów SEO związanych z duplikacją treści. Zmiany w dokumentacji mają również na celu uproszczenie procesów zarządzania dynamicznie generowaną treścią oraz sesjami. Warto zapoznać się z pełną treścią tych wytycznych w celu optymalizacji swoich stron internetowych.

Komentarze (0) do "Nowe wytyczne dotyczące formatowania parametrów URL"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0